به گزارش سلام شماره به نقل از بانک مرکزی، بر اساس اعلام این بانک، متقاضیان می توانند با انتخاب گزینه «ثبت درخواست» و تکمیل با سامانه ثبت نام و رسیدگی به شکایات بانک مرکزی به نشانی https://crm.cbi.ir تماس بگیرند. در اقلام مورد نیاز شامل استان، شهر، موضوع، شماره ملی، تاریخ تولد، نوع مشتری، شماره تماس، آدرس پستی و …
برای رسیدگی سریعتر به شکایات، باید در قسمت مربوط به موضوع، در قسمت نوع درخواست مربوط به سایر بانک ها و در قسمت نام و کد، گزینه «اعتراض» را انتخاب کنید. بانک، بانک دارای شکایت را انتخاب کنید.
همچنین لازم است مردم با انتخاب خدمات بانکی به عنوان «موضوع اصلی» و وام فرزندآوری به عنوان «موضوع فرعی» شکایت خود را ثبت کنند.
پیش از آن در همین سامانه امکان طرح شکایت از «وام های اعتباری مساعد» وجود دارد و افراد می توانند با انتخاب خدمات بانکی به عنوان «موضوع اصلی» و «وام ازدواج» به عنوان «طرف» شکایت خود را در این سامانه ثبت کنند. موضوع. فیلد را ثبت کنید.