حقایق جالب درباره جورج کلونی + عکس


حقایق جالب درباره جورج کلونی + عکس

حقایق جالب درباره جورج کلونی

جرج تیموتی کلونی (متولد 6 می 1961 در کنتاکی) یک بازیگر، فیلمنامه نویس، او تهیه کننده و کارگردان آمریکایی برنده جایزه اسکار و گلدن گلوب است.جورج کلونی در در سال 2005 برای فیلم جایزه اسکار سیریانا برای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد او At را دریافت کرد در سال 2013 برنده اسکار بهترین فیلم شد تولید شده توسط آرگو دریافت او تنها است که تاکنون موفق به کسب جایزه اسکار در 6 رشته مختلف شده است! اینها نکاتی است که معمولاً با آنها آشنا هستید، اما چند نکته وجود دارد که قطعاً درباره کلونی نمی دانید.

حقایق جالب درباره جورج کلونی + عکس

“جورج کلونی” نظر بسیار خوبی در مورد سن وجود دارد. او در صحبت با مجلات مد گفت، بهتر است وقتی به میانسالی می رسد تلاش نکند رنگ کردن مو، جراحی و چنین کارهایی را انجام دهید تا جوان به نظر برسید. این چیزها شما را جذاب نمی کند. شاید این نظر در مورد «جرج» او را با آن مو ساخته است جوگاندامی آنها هنوز هم جذاب به نظر می رسند

«جرج» آدم بامزه ای است و شوخی های او افسانه ای است است. هنگام ضبط پروژه 11 مرد اقیانوسی او با یک سطل آب در راهروی هتل (محل فیلمبرداری) مخفی شد و سعی کرد در آن غوطه ور شود.جولیا رابرتز(بازیگر نقش اول زن) گفت این شوخی کثیف او اثری نداشت در نهایت یکی از کارکنان هتل خیس شد.

حقایق جالب درباره جورج کلونی + عکس

گردآوری شده توسط: دالگرم


بیشتر بخوانید  ۷۱ متن و پیام جدید عاشقانه مخصوص ابراز عشق و علاقه

دیدگاهتان را بنویسید