تست گریم مریم وطن پور برای فیلم جدیدش!


او در صفحه اینستاگرامش نوشت: دختر درون من هر روز یقه امیدم را می گیرد، میخ به دیوار می کشد و می زند و رها می کند. 😑 آنوقت امید من – امید ناامید بیچاره من – با یک روز جدید بیدار می شود، آن دختر یقه اش را می گیرد و این ادامه داستان را تکرار می کند. اما وقتی می میرد، او را ترک می کند و می رود. میدونی چی میگم؟ او نمی میرد اما زندگی نمی کند!!


بازیگر/ مریم وطن پور

مریم وطن پور متولد 1359 در تهران مجری و بازیگر است. خانم وطن پور فارغ التحصیل رشته فیلمسازی است. او پس از گذراندن دوره های فن بیان، بیان و اجرا وارد پشت صحنه نمایش های کودک شد و سپس بازی های زیبای او در تئاترهای کودک مانند «مرد آمد»، «سیب خورها و آلوچه ها» مورد توجه مجید کناد قرار گرفت. .


بازیگر/ مریم وطن پور

خانم مریم وطن پور متاهل و دارای یک پسر به نام مانی است. خاله کسدک خیلی وقته کاراته رو حرفه ای میکرد ولی الان خیلی راه میره میگه آشپز خوبیه و لوبیا پلو خیلی خوشمزه درست میکنه از بسته بندی بز بدش میاد و ظرف شستن بهش آرامش میده و در کارهای فنی هم خوبه سرش را به سمت در می‌گیرد و می‌گوید: مثلاً کولر را سرویس می‌کنم، بخاری را تهویه می‌کنم، لامپ سوخته را عوض می‌کنم و همه اینها را از پدرم یاد گرفتم.


بازیگر/ مریم وطن پور


بیشتر بخوانید  بیوگرافی مینا وحید از ازدواج تا ماجرای عاشق شدن او

دیدگاهتان را بنویسید