طلای زنان قدرت یا زنان مافیایی؟


دلگرم به نقل از هنر نیوز: نگاهی به نقاشی طناز طباطبایی در سریال «یاگی».

بعد از چهار قسمت از سریال یاگی به کارگردانی محمد کارت، به تدریج می توان به مسیر کلی داستان این سریال پی برد و محتوای مورد نظر سازنده اثر را شناخت. اما با پخش قسمت های تارا، شخصیت هایی به داستان اضافه می شوند که رمز و راز داستان یاغی را حفظ کرده و کشش روایی آن را افزایش می دهند.

قطعا یکی از کنجکاوترین شخصیت های سریال یاگی در دو قسمت اخیر، شخصیت «طلا» با بازی طناز طباطبایی بود.


طناز طباطبایی

ورود این شخصیت به سریال با آن شمایل خاص و لباس متفاوت، موهای طلایی و لحن قدرتمندی که حتی حرفه ای ترین سینوفیلی ها را به یاد ادی فیلسون (پل نیومن) در شاهکار «بیلیارد» می اندازد، در همان ابتدا خودش را ثابت کرد. که در جریان اصلی داستان نویسی ایرانی با شخصیت زن ضد کلیشه ای مواجه هستیم.


طناز طباطبایی

راز آلودگی شخصیت طلا در معدود سکانس هایی که تاکنون در داستان حضور داشته است به عنوان دختری دلسوز و عاشق پیشه و البته زنی قدرتمند با رازهای موضوعی و دروغ نشان داده می شود. زنان بد یا حتی فیلم های زن مهلک سینمای کلاسیک. هوش ذاتی و بدخلقی های منحصر به فرد تالا نیز بر جذابیت های حاشیه ای این شخصیت افزوده و نیت خواندن را برای مخاطبان سریال یاغی دشوار کرده است.


طناز طباطبایی

جفت طناز طباطبایی و پارسا پیروزفر از همان ابتدای انتشار اخبار تولید سرکش یکی از اصلی ترین ابزارهای تبلیغاتی سریال به شمار می رفت و حالا که این دو شخصیت به شکل جدی وارد داستان شده اند، کنجکاوی دنبال می شود. این سریال قطعا افزایش خواهد یافت. آنچه می تواند حضور این دو بازیگر را جذاب تر کند، توانایی هر دوی آنها در ایفای نقش شخصیت های دوگانه و حاشیه ای است.

بیشتر بخوانید  کرونای کلمبیایی هم آمد / کرونای بی621.1 کلمبیایی چیست ؟

تا مخاطب تا آخرین لحظه متوجه نشود که با یک فرشته ناجی طرف است یا با مافیایی مرتبط با مراکز ثروت و قدرت سروکار داشته است. به این ترتیب اگر داستانی شایسته برای این دو بازیگر، در نقش طلا و بهمن، بدون اشتباهات معمول فیلمنامه ایرانی تدارک دیده شود، احتمالا با یکی از خاطره انگیزترین زوج های تاریخ شبکه نمایش داخلی مواجه خواهیم شد. . .


دیدگاهتان را بنویسید