واریز یارانه ای کمک معیشت به حساب مردم؛ امشب



9 دهم درآمد مشروط به دریافت یارانه جدیدها 300 و 400 هزار تومان هستند، 20 همین ماه می توانند مانند فروردین ماه منتظر دریافت مبلغ یارانه باشند. اما این سوال باقی است که سرنوشت بازماندگان و معترضان چه خواهد شد؟

آنهایی که تا الان یارانه نگرفتند و از ابتدا هم حق نداشتند زنده ماندند. تجمع کنندگان افرادی هستند که در دوره های گذشته 45 هزار تومان دریافت می کردند اما با اعشار جدید از لیست 300 و 400 هزار نفری یارانه ها خارج شدند.

تکلیف این افراد چه خواهد بود؟

تکلیف یارانه معترضان و بازماندگان هنوز مشخص نیست.

زمان تعیین تکلیف بازماندگان فرا رسیده است

طبق آخرین نظارت ها تا بیستم ماه جاری وضعیت آنها مشخص می شود که آیا مشمول یارانه می شوند یا خیر. در صورت مثبت بودن پاسخ، اسامی این افراد به لیست یارانه بگیران اضافه می شود و از دوره بعدی می توانند مبلغ مورد نظر را بر اساس اعشار دریافت کنند.

همچنین در صورت اضافه شدن نام این افراد به لیست، از فروردین تا شهریور ماه به آنها امتیاز تعلق می گیرد.

زمان برداشتن یارانه معترضان است

در اواسط خرداد مبلغی به حساب آنها واریز شد که هنوز قابل برداشت نیست. این در حالی است که هیچ یک از مسئولان سازمان هدف یا وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی زمان دقیق برداشت این مبلغ را اعلام نکردند. برخی می گویند بررسی اعتراضات گزارش شده به وزارت کار همچنان ادامه دارد و با استعفای وزیر کار این روند با مشکل مواجه شده است.

اما رئیس جمهور در برنامه زنده تلویزیونی خود تاکید کرد که تکلیف این گروه از معترضان باید زودتر مشخص شود. وی با بیان اینکه جالب نیست فاز سوم واریز شده است، اما این گروه همچنان منتظر هستند و بگوییم اطلاعات آنها در حال بررسی است.

بیشتر بخوانید  فال ابجد امروز جمعه 12 مرداد ماه 1403

یارانه تایر باید بیستم واریز شود، در صورت تعیین تکلیف معترضان باید منتظر انتشار نتیجه بررسی ها در هفته آینده باشیم./تجارت نیوز

دیدگاهتان را بنویسید