جنجال جدید صبا راد در فرودگاه استانبول



آنچه دیگران می خوانند:

صبا راد (فاطمه راد) متولد 9 مرداد 1338 مجری برنامه ما برگشتیم و یک روز در میان مقابل بینندگان شبکه تهران ظاهر می شود. صبا راد از سال 1354 برنامه «Sport-Vitalnost-Zdravlje» را پخش می کند و از نویسندگان رادیو است. صباراد به گفته وی، برخلاف افرادی که به این رشته علاقه داشتند و می خواستند وارد این عرصه شوند، صبا راد او اصلا به این رشته علاقه ای نداشت و به اصرار یکی از دوستانش تست اسپیکینگ داد و حتی فکرش را هم نمی کرد که از این طریق با مردم ارتباط برقرار کند. برنامه «ورزش-نشاط-سلامت» و یکی از نویسندگان رادیو است.

سال 1377 بود که صبا راد مجری برنامه «به خانه برمی‌گردیم» در پست اینستاگرامی خود نوشت: «این روزها می‌خواهیم دل‌ها را گرم کنیم، نه سرها را… در حالی که از حمایت همیشگی شما سپاسگزاریم. مردم عزیز در تمامی سالهای فعالیتم بدینوسیله اعلام میدارم که پس از 21 سال فعالیت در صدا و سیما قادر به ادامه فعالیت در عرصه رسانه نیستم. نمیتونم برم…”

صباراد

قطع همکاری صبا راد با تلویزیون به این دلیل است که این مجری معروف از اواسط دهه 70 با نویسندگی و تبلیغات در رادیو همکاری خود را با صدا و سیما آغاز کرد و با اجرای برنامه به خانه برگردیم در شبکه تلویزیونی صداوسیما به شهرت رسید. شبکه تهران. همکاری او با این برنامه تلویزیونی در دو سال اخیر فراز و نشیب هایی را به دنبال داشت و در مقطعی حتی شایعاتی مبنی بر ممنوع التصویری وی به گوش می رسید.

بیشتر بخوانید  برای ثبت شرکت چه مجوزهایی ضروری هستند؟

صباراد

جنجال جدید صبا رادا در فرودگاه استانبول

صبا راد در جدیدترین پست خود در اینستاگرام از سفرش به ترکیه خبر داد. او نوشت:

تسلیم نشو، ناامید نشو، خدا به موقع دستت را خواهد گرفت

استایل صبا راد در این عکس بار دیگر به سوژه داغ فضای مجازی تبدیل شده است.

بیوگرافی صبا راد

صبا راد (فاطمه راد) در 9 آبان 1359 به دنیا آمد. وی از سال 75 مجری برنامه «ورزش-نشاط-سلامت» بوده و از نویسندگان رادیو است. به گفته خودش، برخلاف افرادی که به این رشته علاقه داشتند و می خواستند وارد این رشته شوند، اصلاً به این رشته علاقه ای نداشت، به همین دلیل به اصرار یکی از دوستانش در آزمون اسپیکینگ شرکت کرد و هرگز فکر نمی کرد که بتواند. با این کار با مردم ارتباط برقرار کنید.ارتباطات صبا راد علاوه بر مجری بودن، برنامه ساخت، حدود 100 برنامه ضبط کرد و برای شبکه پنج تولید کرد. صبا راد مدتی است که از تلویزیون خداحافظی کرده است.

صباراد

اولین ازدواج صبا رادا با مرتض علی آبادی

صبا راد با مرتضی علی آبادی ازدواج کرد که پس از مدتی به طلاق منجر شد. علی آبادی علاوه بر بازیگر و مجری، مدیریت مجموعه ورزشی تنیس استقلال را نیز بر عهده دارد. صبا راد در یکی از گفتگوها گفت شاید برای برخی عجیب و حتی غیرقابل باور به نظر برسد اما من و همسرم به صورت کاملا سنتی با هم آشنا شدیم، در مورد ازدواج صحبت کردیم و متوجه شدیم که از نظر روانی شبیه هم هستیم، بنابراین خیلی سر سفره عقد نشستیم. سریع . .

بیشتر بخوانید  در این ناآرامی ها یک افسر پلیس در شهرک طالحانی ماهشهر کشته شد

جدایی صبا رادا و همسرش مرتضی علی آبادی

مرتضی علی آبادی درباره زندگی مشترکش با صبا رادا مجری تلویزیون گفت: قطعا هرکسی که تصمیم به ازدواج با یک فرد مشهور می گیرد می داند که این دوران سختی هایی دارد. البته از همین جا باید اعلام کنم که حدود 6 یک ماه پیش از خانم راد جدا شدم و دیگر با هم رابطه نداریم. اگر خبر جدایی ما رسانه ای نشد به این دلیل است که نمی خواستیم دغدغه های زندگی شخصی مان وارد زندگی هوادارانمان شود.

ازدواج صبا رادا با مانی رهنام

صبا راد مجری تلویزیون پس از شکست ازدواج اولش هنگام شرکت در کنسرت مانی رحمان به خواندن سخنانی پرداخت و پس از پایان کنسرت متنی را در اینستاگرام خود منتشر کرد و در آن از این کنسرت تعریف کرد و مانی رحمان در پاسخ به او درباره عشق و علاقه پشتیبانی. این مطالب افراد را کنجکاو کرد تا از رابطه اصلی این دو بدانند و در نهایت مانی رهنما این خبر را تایید کرد.


دیدگاهتان را بنویسید