سه تصمیم جدید بورس در مورد سهام



به گزارش سلام نو، پیمان حدادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تصمیمات اخیر شورای عالی بورس، اظهار کرد: روز گذشته این شورا در جلسه خود سه تصمیم جدید در رابطه با سهم سرمایه اتخاذ کرد. ابتدا سازمان خصوصی سازی مجاز است به درخواست شرکت های غیر بورسی که در سهام عدالت سرمایه گذاری می کنند اقدامات لازم را در رابطه با افزایش سرمایه انجام دهد. ثانیاً سازمان خصوصی سازی با همکاری شرکت سپرده گذاری سود سهام عدالت از محل سود شرکت های غیر بورسی را در پایان شهریور ماه سال جاری پرداخت خواهد کرد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر میزان سود مذکور پاسخ داد: ابتدا بخشی از این پول صرف تجدید سرمایه شرکت شود و مابقی واریز شود.

دستیار مدیرعامل سازمان بورس ادامه داد: تصمیم جدید دیگر این است که سازمان خصوصی سازی با همکاری سازمان بورس بر روند پذیرش شرکت های سرمایه گذاری غیر پذیرفته شده در بورس به بورس و غیربورس نظارت کند. شرکت‌ها، تا فرآیند پذیرش و درج نمادها در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود.

همانطور که در این گزارش آمده است، دویست و بیست و هشتمین جلسه شورای عالی بورس اوراق بهادار صبح امروز با حضور وزیر اقتصاد، وزیر صنعت معدن و تجارت، رئیس کل بانک مرکزی و رئیس سازمان بورس برگزار شد. و سازمان بورس و سایر اعضای شورا.

انتهای پیام

بیشتر بخوانید  نامه شورای رقابت ۱۰۰ هزار میلیارد تومان به سهامداران ضرر زد

دیدگاهتان را بنویسید