انتشار تصویر جنجالی شکیرا بعد از جدایی از پیکه



آنچه دیگران می خوانند:

شکیرا ایزابل مبارک ریپول (به انگلیسی: Shakira Isabel Mebarak Ripoll؛ زادهٔ ۲ فوریه ۱۹۷۷) خواننده و ترانه سرای کلمبیایی است. شکیرا در 13 سالگی اولین آهنگ خود را زیر نظر سونی موزیک کلمبیا ضبط کرد. پس از شکست دو آلبوم اولش، افسون (1991) و غارت (1993) شکیرا او با دو آلبوم بعدی پابرهنه (1995) و دزدان کجا هستند موفق شد؟ (1998) برای دستیابی به محبوبیت زیادی در میان کشورهای اسپانیایی زبان. شکیرا اولین آلبوم انگلیسی زبان او، Service Laundromat، در سال 2001 منتشر شد و بیش از 13 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخت، با تک آهنگ های “Hargah, Harja” و “Underneath Your Underwear” از محبوبیت خاصی برخوردار بود و شهرت شکیرا را به عنوان یک پیشگام در کراس اوور تثبیت کرد. . موسیقی.

شکیرا

شکیرا اغلب به عنوان “ملکه موسیقی لاتین” شناخته می شود و به دلیل تطبیق پذیری خود در زمینه موسیقی شناخته می شود.

موفقیت او با آلبوم های اسپانیایی زبانش، از جمله Oral Attachment Volume 1 (2005)، The Sun Comes Out (2010) و The Golden Person (2017) تثبیت شد که همگی در صدر جدول آلبوم های لاتین بیلبورد قرار گرفتند. علاوه بر این، آلبوم های انگلیسی او از جمله Oral Attachment Volume 2 (2005)، Greg Madhe (2009) و Shakira (2014) در کشورهای مختلف جهان توسط انجمن صنعت ضبط آمریکا گواهی طلا، پلاتین یا چند پلاتین دریافت کرده اند. برخی از آهنگ‌های او در چندین کشور مختلف نیز در صدر جدول قرار گرفته‌اند، از جمله “شکنجه”، “Butts Don’t Lie”، “Pretty Liar”، “Waka Waka (Africa’s Next)، “Luka” و “Butts Don’t Lie”. ». شکیرا در دو فصل از سریال تلویزیونی مسابقه آمریکایی آوا (2013–2014) به عنوان داور و مربی شرکت کرد.

بیشتر بخوانید  دیدار مدیرعامل بانک تجارت و هیات همراه در پتروشیمی اروند

شکیرا

اگرچه این عکس ها در شبکه های اجتماعی سر و صدای زیادی به پا کرد، اما برخی ادعا می کنند که مرد مرموز در واقع مربی موج سواری شکیرا است. آنچه مشخص است این خواننده کلمبیایی در تلاش است تا بر ضربه سنگینی که از جدایی از پدر دو فرزند خورده غلبه کند.

میامی می تواند مقصد جدید او باشد

مطبوعات اسپانیایی فاش کردند که شکیرا ممکن است در چند روز آینده به همراه دو فرزندش اسپانیا را ترک کند تا به ویلای مجلل خود در میامی نقل مکان کند و زندگی جدیدی را در آنجا آغاز کند. خانه مجلل شکیرا در آمریکا 2000 متر مربع، دو طبقه و دارای شش اتاق خواب، هفت حمام، یک سالن بدنسازی و یک اتاق بازی است. این عمارت در منطقه North Bay Drive واقع شده است، جایی که افراد مشهوری مانند ریکی مارتین، مت دیمون و جنیفر لوپز در آن خانه دارند.

اولین تک آهنگ شکیرا “کجایی ای عشق؟” رو هم پخش کردم. (به اسپانیایی: ¿Donde Estas Corazon؟) (که بعداً در آلبوم Pies Descalzos منتشر شد) به طور انحصاری در کلمبیا منتشر شد. این آهنگ خیلی زود در ایستگاه های رادیویی کلمبیا به یک موفقیت تبدیل شد و سانی تصمیم گرفت اولین کسی باشد که با وجود شکست های تجاری آخرین فرصت را به او بدهد و سومین آهنگ خود را ضبط کند.

شکیرا

شکیرا با الهام از موسیقی برخی کشورها و همچنین شخصیت هنری آلانیس موریست که بر دو آلبوم بعدی او تأثیر گذاشت، به ضبط موسیقی با سونی ادامه داد و از سال 1995 با لوئیس فرناندو اوچوا در کلمبیا رکوردز، این ضبط ها منجر به سومین آلبوم او شد. آلبوم استودیویی آلبوم. او و اولین آلبوم بین المللی خود به نام “پابرهنه” (به اسپانیایی: Pies Descalzos). ضبط آلبوم پس از موفقیت تک آهنگ “¿Donde Estas Corazon?” از بهمن 95 شروع شد.

بیشتر بخوانید  پیراشکی گوشت خانگی، یک فینگر فود خوشمزه و آسان | طرز تهیه پیراشکی گوشت +ویدئو


دیدگاهتان را بنویسید