تعرض به سارا بهرامی | اشک های سارا بهرامی مقابل پژمان جمشیدی



آنچه دیگران می خوانند:

طبق اخبار شما: سارا بهرامی در 11 بهمن 1361 در اصفهان به دنیا آمد سارا بهرامی سارا بهرامی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است که به تازگی در فیلم الافزار که وارد جشنواره فجر شده است ظاهر شده است. سارا بهرامی او در جشنواره فجر مورد توجه عکاسان قرار گرفت.

فیلم «پشنجک» به تهیه کنندگی بهرام رادان و کارگردانی کاظم دانشی مخاطبان زیادی را وارد سالن های سینما کرد و توانست عنوان پرمخاطب ترین فیلم اجتماعی این روزها را به خود اختصاص دهد.

در این فیلم پژمان جمشیدی، سارا بهرامی، ستاره پسیانی، ترلان پروانه، صدف اسپه آبادی، مهدی زمین پرداز، عرفان ناصری، یسنا میرطهماسب، مائده طهماسبی، رویا جاودنیا، الهه ازکاری، متین حیدری نیا، متین حیدری نیا، متین حیدری نیا، در این فیلم حضور دارند. موهاما سعدیا، موهامای سعدی در نقش های حسین ولی زاده، علی امیر خلیلی، ارشیا توکلی، محمدمهدی احدی با حضور ارجمند: فرها نعمتیا، مهران امام بخش ایفای نقش می کنند.

نام: سارا

نام خانوادگی: بهرامی

تاریخ تولد: 11 بهمن 1361

محل تولد: اصفهان

تحصیلات: لیسانس ریاضی فیزیک و لیسانس تئاتر از دانشگاه آزاد تنکابن

وضعیت تاهل مجرد

بیوگرافی سارا بهرامی:

سارا بهرامی در 11 بهمن 1361 در اصفهان به دنیا آمد. سارا بهرامی بازیگر تلویزیون و سینما است. او در رشته تئاتر فارغ التحصیل شد. سارا بهرامی در خانواده ای 6 نفره به دنیا آمد و دو خواهر و یک برادر دارد. سارا بهرامی از دوران کودکی علاقه زیادی به بازیگری داشت و از ۹ سالگی با شرکت در کلاس های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فعالیت خود را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید  دیدار رئیس قوه قضائیه با آیت الله جوادی آملی / محسنی اژه ای: برای حل مسائل پیچیده و نوظهور قضایی نیاز به حمایت دانشمندان داریم

ازدواج سارا بهرامی

سارا بهرامی مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است.

ورود سارا بهرامی به عرصه هنر

سارا بهرامی در سال 1370 در 9 سالگی الفبای بازیگری را در کلاس های تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فرا گرفت و پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه تنکابن در رشته تئاتر برای آموزش به تهران رفت. به صورت حرفه ای در موسسه کارنامه با مدیریت پرویز پرستویی و حبیب رضایی.

این هنرمند در دوران دانشجویی ابتدا در یک فیلم کوتاه دانشجویی به ایفای نقش پرداخت و در سال 1387 با فیلم “آینه های چرخانده” به طور رسمی وارد سینما شد.

او در سال 1391 با بازی مائده در سریال پروانه به محبوبیت و شهرت رسید و با بازی در سریال پر نشین به شهرت زیادی دست یافت. او با بازی در مقابل بزرگانی چون فرهاد آئیش، هومن بارک نورد، ویسکا آسایش در سریال پرده تجربه بزرگی را در کارنامه هنری خود رقم زد.

سارا بهرامی

آثار سارا بهرامی

فیلم سارا بهرامی

1387 تهران

آینه های برگردان 2008

1390. یک عاشقانه ساده

1393 من دیگو مارادونا هستم

گیتا 1394

1394، خانه در خیابان 41

1395 ایتالیا ایتالیا

1396 چوب بران

1397 هزار پا

1397 جمشیدیجه

1397 سرکوب

لتیان 2018

2018 از چپ به راست

سارا بهرامی

اجرای سارا بهرامی در تئاتر

2008 حروف صدادار و کاما

2009 راز ماهی قرمز آکواریومی

1389. متولد 1361

سارقان در سال 1391

دردسر 1392

1393 همین هوا

عاشقانه های بی قرار 1394

1395 اگر

علاقه سارا بهرامی به همکاری با فرهادی

سارا بهرامی درباره بازیگری و همکاری با کارگردان سرشناس اصغر فرهادی می گوید:

بیشتر بخوانید  سورپرایز در سینماهای آمریکا / فیلم بسکتبال شکست خورده "بیوه سیاه" - اخبار مهر اخبار ایران و جهان

بازیگری کار سختی است، مخزن شما خالی می شود و باید زمان صرف کنید تا دوباره آن را پر کنید و انرژی خود را برگردانید.

من می خواهم با آقای فرهادی کار کنم. این علاقه من ربطی به موفقیت امروز فیلم های آقای فرهادی ندارد. هنوز برای من چهارشن سوری فیلم مورد علاقه آقای فرهادی است.

سارا بهرامی

سارا بهرامی در حرفه ای

سریال حرفه ای یکی از سریال های جدید شبکه نمایش داخلی به نویسندگی و کارگردانی مصطفی تقی زاده می باشد. این سریال درباره 4 برادر و یک خواهر است که هر کدام سرنوشت متفاوتی دارند و برای رسیدن به اهدافشان با چالش های متفاوتی روبرو می شوند.

سارا بهرامی در این سریال نقش سونیا (روانشناس و پرستار بچه رویا) را بازی می کند که با هنرمندانی چون سیروان خسروی، بهاره کیان افشار، علی مصفا، زانیار خسروی، امیرمحمد زند، ماهور الوند، بهناز جعفری و . …


دیدگاهتان را بنویسید