بهره‌برداری از سه سایت ارتباطی روستایی ایرانسل در سیاهکل



آنچه دیگران می خوانند:

عصر روز پنجشنبه 9 تیر 1401 طی مراسمی با حضور فرزاد توکلی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان، امین بابایی فرماندار سیاهکلا و رسول فرخی نماینده لاهیان و سیاهکلا در مجلس شورای اسلامی. سه محل روستایی ارتباط ایرانسل در دیلمان افتتاح شد.

این سه نقطه ارتباطی روستایی در روستاهای «کوهپس»، «گولک» و «اروشکی» از توابع شهرستان دیلمان شهرستان سیاهکل در استان گیلان قرار دارند.

با استفاده از این پایگاه های ارتباطی، 1464 نفر در 548 خانوار در روستاهای کوهپس، گولک، اروشکی، لیه، نیاول، روزدره و گرماور به اینترنت پرسرعت نسل سوم و چهارم ایرانسل و شبکه ملی اطلاعات دسترسی داشتند.

این سایت های ارتباطی با وام 60 میلیارد ریالی از محل بودجه طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات راه اندازی شد.

افتتاح این مکان‌های روستایی با دسترسی به زیرساخت‌های ارتباطی پرسرعت ایرانسل در مناطق روستایی، نقش موثری در کاهش شکاف دیجیتالی و کمک به توسعه کسب‌وکار دانش‌بنیان در این مناطق دارد.

دو نقطه دیگر ارتباطی روستایی ایرانسلا روز شنبه در شهرهای رودبار و ثالث در استان گیلان افتتاح می شود.

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و اپراتور پیشرو در توسعه اینترنت پرسرعت روستایی، در سال‌های اخیر توانسته نقش مهمی در دسترسی به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت روستاها ایفا کند. با بیش از 20 خانوار به ویژه در استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد.

در آخرین گزارش دوره ای وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که در صفحه اینستاگرام دکتر عیسی زارع پورا منتشر شده است، در هفته پایانی اردیبهشت ماه سال 1401 از 70 روستای بالای 20 خانوار در 13 استان، 37 روستا دسترسی داشته اند. به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت. .

بیشتر بخوانید  عکس جالب علی پروین برای استقلالی ها

همچنین در گزارش قبلی اینستاگرامی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که از آمار اقدامات توسعه روستایی اپراتورهای مخابراتی در فروردین 1401 منتشر شده بود، ایرانسل توانسته است از 36 روستای 11 استان، 25 روستا را فراهم کند.

پیش از این در تاریخ 3 بهمن 1392 در “آیین افتتاحیه اتصال 1000 روستای بالای 20 خانوار به شبکه ملی اطلاعات” با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرکل ایرانسل جناب آقای دکتر زارع پور، او از دکتر تشکر کرد. بیان عباسی مدیر عامل آرندا و پرسنل ایرانسل گفت: تلاش اصلی در دسترسی سریع به اینترنت روستاییان عزیز بر عهده این عزیزان است که در برقراری ارتباطات روستایی نقش بسزایی داشتند و نقش بسیار فعالی داشتند. در این مراسم سایت ارتباطات روستایی ایرانسل در شهرستان غدیر از توابع سیخ درنگون استان فارس به نمایندگی از 250 سایت ارتباطی روستایی ایرانسل افتتاح شد و با فناوری LTE-Pro به ساکنان این روستا سریع ارائه شد. دسترسی به اینترنت.

در اولین گزارش وزیر ارتباطات از فعالیت اپراتورها در توسعه ارتباطات روستایی که در ۱۴ دی ماه ۱۳۹۲ منتشر شد، ایرانسل، اولین ارائه دهنده ۵G و رکورد سرعت اینترنت در ایران، امکان دسترسی سریع به اینترنت را برای مردم فراهم کرد. . در 14 روستا در استان های بوشهر، خراسان رضوی، خوزستان، سیستان و بلوچستان و فارس از مجموع 32 روستای کشور پیشرو در توسعه ارتباطات روستایی بودند.

همچنین وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بازدید از ساختمان مرکزی ایرانسل و افتتاح سایت ارتباط آنلاین روستایی ایرانسل در روستای آغوز دره گلوگاه استان مازندران گفت: ارتباط این روستاها باید انجام شود. با کمک شما در زمان شفاعت برقرار شود و آن هم اواخر سال 1401 است و این امکان پذیر است، به ویژه در شرایط کنونی که زندگی و تحصیلات مردم به ارتباط متصل است. زحمات زیادی کشیده شده و انصافا کاری که ایرانسل انجام داده یکی از اقدامات پاک و با کیفیت بوده و امیدواریم این بار به سرعت ادامه پیدا کند.

بیشتر بخوانید  آشتی بهنوش بختیاری و امیر تتلو | دعوای سحر قریشی با بهنوش بختیاری

دکتر بیان عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل نیز در این مراسم گفت: ما مهمترین تعهد خود را در حوزه شبکه ملی اطلاعات و طرح توسعه ارتباطات روستایی می دانیم و تلاش می کنیم این تعهدات را بهتر اجرا کنیم. هر روز نسبت به قبل.” برنامه را دنبال کنید.

روابط عمومی ایرانسل


دیدگاهتان را بنویسید