مراسم قرعه کشی ایران خودرو امروز ۹ خرداد ۱۴۰۱


ثبت نام فوق العاده ایران خودرو

مراسم قرعه کشی ایران خودرو امروز دوشنبه 9 خرداد 1401 | esale ikco ir اسامی برندگان چگونه با گروه خبری ایران باشیم

اولین فروش خودرو در قالب سامانه یکپارچه توزیع خودرو از روز سه شنبه دو هفته پیش (۲۷ اردیبهشت) رسما آغاز شد و اولین طرح فروش با عرضه محصولات شش خودروساز دولتی و خصوصی در هفته (تا ساعت ۹ روز سه‌شنبه) آغاز شد. 23 ژوئن).

علیرغم تمامی توضیحات در مورد چگونگی سازوکار و بیان اهداف ایجاد چنین سامانه ای که مهمترین آن ایجاد شفافیت و هدفمندی توزیع خودرو و جلب رضایت مشتریان بود نیز در این طرح گنجانده شده است. علیرغم اینکه برخی رسانه ها به ابهامات پاسخ دادند، پاسخ ها همچنان مبهم است و نقطه تاریکی را روشن نمی کند.

عبدالله توکلی لاهیانی، مدیرکل دفتر صنعت خودروی وزارت صنعت، معدن و تجارت چند روز پیش در گفت و گوی تلفنی با اشاره به درخواست چهار میلیون نفر برای خرید خودرو در مدت یک هفته پس از ثبت نام، اظهار داشت: برای خرید خودرو در مدت یک هفته از ثبت نام، چهار میلیون نفر درخواست کرده اند. در دو روز (چهارشنبه و پنجشنبه هفته گذشته) شنبه هفته جاری، فرآیند رصد اطلاعات متقاضیان در سامانه توزیع خودرو آغاز شد و روز دوشنبه 9 خرداد (امروز) قرعه کشی بین واجدین شرایط انجام می شود.

وی با اشاره به اختلالات در روزهای ابتدایی راه اندازی سامانه، گفت: برای ثبت نام متقاضیان در سامانه یکپارچه توزیع خودرو، زمان یک هفته در نظر گرفته شد که روزهای اول به دلیل تعداد زیاد متقاضیان بالا بود. سایت متوقف شد، اما مشکلات به زودی حل شد. بنابراین در روزهای اخیر نرخ ثبت نام به شدت کاهش یافته است. در نتیجه نگرانی از عدم ثبت نام متقاضیان وجود نداشت.

بیشتر بخوانید  دانلود مستقیم فیلتر شکن پرسرعت قوی جدید ۱۴۰۲

دیدگاهتان را بنویسید