با این روش های طبیعی موخوره را از بین ببرید


به گزارش سایت طلا، مو ها یکی از مهم ترین بخش های زیبایی به شمار می روند. بسیاری از افراد مو های بلند و زیبا را دوست دارند در نتیجه موخوره می تواند به یک مشکل زیبایی اساسی تبدیل شود.

به طور معمول در مواردی که موخوره شدید باشد راه حل آن کوتاه کردن موها با نوعی قیچی مخصوص است اما در موارد دیگر در مواردی می توانید با برخی از روش های طبیعی آن را بهبود ببخشید.

ما در ادامه این روش ها را به شما معرفی خواهیم کرد. در نظر داشته باشید که بهتر است پیش از استفاده از این درمان ها با پزشک خود مشورت کنید چراکه بسته به نوع مو و پوست سر شما ممکن است درمان متفاوتی نیاز داشته باشید.

استفاده از عسل: از دیگر مواد ساده و طبیعی برای درمان موخوره، می‌توان به عسل اشاره کرد. عسل حاوی مواد مغذی فراوانی است و از این رو می‌توان آن را به عنوان یک نرم کننده و مرطوب کننده بسیار خوب به حساب آورد.

عسل

استفاده از حنا: حنا خواص بی نظیری در از بین بردن موخوره دارد. همچنین استفاده از این دارو سبب نرم شدن و درخشندگی مو‌های شما می‌گردد.

استفاده از چای بابونه: استفاده از چای بابونه نیز می‌تواند سبب از بین رفتن و درمان موخوره‌های شما گردد. همچنین می‌تواند وز مو‌ها را کاهش داده و سبب نرمی و درخشندگی مو گردد.

استفاده از کره کاکائو: کره کاکائو یکی دیگر از مواد مفید برای مو‌های شماست که می‌تواند موخوره را از بین برده و مو‌های شما را تا حد زیادی تقویت کند.

بیشتر بخوانید  آمریکا آسمان خود را به روی هواپیماهای روسی می‌بندد

اولین نفری باشید که نظر ارسال می کنید


دیدگاهتان را بنویسید