انفجار چند مغازه در قیطریه تهران



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: سید جلال ملکی با بیان جزئیات این حادثه و اعزام آتش نشانان به محل حادثه گفت: ساعت 13:47 امروز وقوع انفجار در کارگاه بلوار کیطریه، بلوار صبا به سامانه 125 آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اعلام شد. ، پس از آن بلافاصله دو ایستگاه به محل اعزام شدند.

وی در خصوص اعزام و حضور آتش نشانان در محل گفت: آتش نشانان در عرض چهار دقیقه در محل حاضر شدند و مشاهده کردند که چهار مغازه در محل وجود دارد که سه مغازه تعویض روغنی و یک مورد نیز دستگاه و لاستیک بوده است. تغییر و لاستیک. .” بود. اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که انفجار شدیدی در یکی از این صرافی ها رخ داده که منجر به تخریب بیش از 50 درصدی دو قسمت از مغازه ها شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: دو فروشگاه دیگر نیز آسیب دیدند و شیشه های چند مغازه مجاور بر اثر انفجار شکسته شد. چهار خودروی مجاور محل نیز به شدت آسیب دیدند و دو سه خودرو آسیب کمتری دیدند.

ملکی افزود: آتش سوزی جزئی در مغازه رخ داد که ابتدا منفجر شد و آتش نشانان اقدام به اطفای حریق کردند.

وی در خصوص قربانیانی که پس از این حادثه رخ داده است، گفت: چهار مرد نیز مجروح شدند که حال دو یا سه نفر وخیم است. این افراد به سرعت تخلیه و برای انتقال به مراکز درمانی به اورژانس تحویل داده شدند.

بیشتر بخوانید  طرز تهیه ته‌چین بادمجان | ته‌چین بادمجان با این روش معرکه می‌شود + نکات خاص

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، عملیات اطفای حریق در این منطقه به پایان رسیده و آتش نشانان در مرحله نهایی ایمن سازی محل هستند.

وی افزود: علت این حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران بررسی و اعلام می شود.


دیدگاهتان را بنویسید