انهدام باند ۶ نفره کلاهبرداری در اینستاگرام



به گزارش سلام نو به نقل از مهر، سرهنگ سید مصطفی مرتضوی گفت: در پی شکایت این زن به پلیس فتا شهرستان نجف آباد مبنی بر فریب یکی از صفحات مجازی مبنی بر فروش لباس در اینستاگرام، موضوع در اختیار پلیس فتا شهرستان نجف آباد قرار گرفت. دستور کار توسط کارشناسان پلیس.”

وی می گوید: در تحقیقات تخصصی کارشناسان پلیس فتا مشخص شد شاکیه با آگهی فروش لباس در شبکه اجتماعی اینستاگرام مواجه شده و در تماس با فروشنده از وی خواسته تا مبلغ مورد نظر را پرداخت کند تا می شد برایش لباس فرستاد. «اما بعد از واریز پول، نه تنها لباسش برایش فرستاده نشد، بلکه فروشنده دیگر به تماس هایش پاسخ نمی داد.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: بلافاصله جست و جوهای تخصصی و علمی در فضای مجازی در این زمینه انجام شد و در پایان هویت سه متهم این پرونده در نجف آباد شناسایی و دستگیر شد.

به گفته سرهنگ مرتضوی، در تحقیقات از متهمان، سه متهم اصلی دیگر که از اعضای یک خانواده و دارای پرونده های مشابه بودند، در شهرستان برخوار دستگیر و به 10 میلیارد ریال کلاهبرداری از شهروندان به شیوه مذکور اعتراف کردند. پس از ارتکاب جنایت به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

یک افسر پلیس می گوید: 6 صفحه اینستاگرام مربوط به فروش البسه و کلاهبرداری از تلفن همراه متهمان کشف و در این پرونده 5 فقره گمشده شناسایی شد. کسانی که در این راه فریب خورده اند می توانند برای شکایت به پلیس فتا نجف آباد مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید  نحوه دستگیری بزرگترین باند سرقت دلار در تهران + فیلم

دیدگاهتان را بنویسید