بازیگری که بازی مقابل امین حاجایی و یوسف سجادی در جوکر را قبول نکرد!


محمود بصیری در سال 1326 در شهرستان انار از توابع شهرستان رفسنجان و در استان کرمان به دنیا آمد. اولین کار او در تئاتر بازی در نمایش “قطار شیکاگو” در سال 1343 در تبریز بود. وی فعالیت در سینما را از سال 1342 با بازی کوتاهی در فیلم «زنان فرشته اند» به کارگردانی «اسماعیل پورسید» آغاز کرد و سپس به عنوان بدلکار در چند فیلم دیگر به فعالیت هنری خود ادامه داد.


محمود بصیری

حاضرم سیاه کنم اما با تلویزیون کار نکنم!

محمود بصیری با بیان اینکه سال گذشته از بازی در فیلم «پیرپسر» به کارگردانی اکتا براهنی امتناع کرده است، گفت: به دلیل تکرار آن نقش و انصراف از حضور در فیلم «جوکر» است. او گفت حتی اگر کار خوبی در تلویزیون به او پیشنهاد شود قبول نمی کند چون دیگر زجر نمی کشد.
محمود بصیری گفت: برای فیلم Old Boy با بازی حامد بهداد و لیلا خاتمی هم دعوت شده بودم اما وقتی نقشم را خواندم احساس کردم دوباره تکرار شده و قبول نکردم چون کار تکراری را دوست ندارم. “


محمود بصیری

او به دلایل دیگری حضور در «جوکر» را نپذیرفت: «به برنامه جوکر دعوت شدم و جزو اولین مهمانان سریال بودم که باید مقابل امین حاجایی و یوسف سجادی حاضر می شدم، اما این کار را انجام دادم. قبول نمیکنم چون من شخصا اینگونه برنامه ها را دوست ندارم. این برنامه با من تماس گرفت و با هم صحبت کردیم و وقتی ماجرا را پرسیدم گفتند به دیگران می خندیم نه خودمان، هر که نخندد ثواب اوست، آنچه آنجا گفتم ببخشید من این کار را دوست ندارم و نمی کنم. نمی دانم زیرا فکر می کنم “این حرکت جالبی نیست.”

بیشتر بخوانید  زندگی شخصی نسرین مقانلو بازیگر سریال کامیون + مصاحبه


محمود بصیری

بصیری با بیان اینکه دیگر اصلاً تمایلی به کار در تلویزیون ندارد، گفت: من پیشنهاد کار خوب در تلویزیون را قبول ندارم. چون فکر نمی کنم تلویزیون دیگر برایم مفید باشد. من دیگر در تلویزیون نیستم. بسیاری از مردم برای پول به تلویزیون می روند، اما من نه. تلویزیون دیگر به درد من نمی خورد. همان طور که می دانید سال ها پیش به دلیل شباهت به آقای احمدی نژاد هشت سال ممنوع التصویر شدم و اگر بازی کنم اتفاقاً پول خوبی به من دادند اما نشد. حتی یک بار مرا دید و گفت چرا بازی نمی کنی؟ گفتم از من خواستند کاپشنت را بپوشم و بازی کنم، اما نمی دانم. “من دوست ندارم کسی را مزاحم یا مسخره کنم.


دیدگاهتان را بنویسید