شروع ثبت نام بیمه تکمیلی فرهنگیان از ابتدای تیرماه / آدرس اینترنتی و مشخصات



به گزارش سلام نوح، به گفته سرپرست اداره کل مددکاری و پشتیبانی اجتماعی وزارت آموزش و پرورش روند ثبت نام بیمه تکمیلی فرهنگیان از تیرماه آغاز می شود.

سرپرست اداره کل رفاه اجتماعی و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: لازم است فرهنگیان متقاضی بیمه تکمیلی با مراجعه به آدرس اینترنتی https://apps1 اطلاعات و داده های افراد تحت تکفل خود را در سامانه ثبت کنند. dana- osiguranje.ir

بر این اساس، طبق بخشنامه ارسالی به مناطق، امکان ورود به درگاه ثبت نام، با نام کاربری و رمز عبور پیش فرض وجود دارد.

به گزارش ایلنا، سعید مقدم زاده افزود: فرهنگیان باید در نظر داشته باشند که اگر می خواهند اطلاعات افراد تحت تکفل خود را وارد کنند، پس از ورود و اطمینان از صحت اطلاعات خود (ناظر)، باید قسمت مربوط به اطلاعات افراد تحت تکفل را وارد کنند. پس از اطمینان از صحت آن، از تایید نهایی متقاعد شوید.

مقدم زاده افزود: بدیهی است در صورت عدم درج صحیح اطلاعات درخواستی شاهد مشکلاتی در ارائه خدمات بیمه ای به همکاران خواهیم بود لذا مجددا تاکید می کنم همکاران محترم اهتمام داشته باشند.

او در ادامه از محمد اسکندری می گوید. مدیر کل صندوق بازنشستگی کشوری که خواستار یکسان سازی بیمه تکمیلی بازنشستگان فرهنگی تحت پوشش این صندوق و همچنین فرهنگیان در روز بیمه شد، گفت: چه شاغل و چه بازنشسته پذیرای شما هستیم.

اما بر همگان روشن است که جانبازان معزز با خروج از نظام متولی اصلی امرار معاش، صندوق های بازنشستگی آنان هستند و وظایف وزارت آموزش و پرورش در این زمینه به حداقل می رسد. در عمل، دستگاه نمی تواند در تصمیم گیری دخالت زیادی داشته باشد.

بیشتر بخوانید  وقار رسول کیست | خواننده سلام فرمانده ربوده شد + فیلم ربوده شدن مداح – ایران چطور

دیدگاهتان را بنویسید