پارک مینیاتوری مشهد مقصدی مناسب برای گردشگری است


به گزارش سلام نو، پارک مینیاتوری مشهد که با دیگر بوستان های این شهر مقدس متفاوت است، نقش مهمی در حفظ زائران و جذب گردشگر داشته است و به دلیل تفاوت خاص در پارک مینیاتوری مشهد، این پارک در بین همه شناخته شده است. گردشگران یکی از زیباترین صحنه های مشهد شد.

پارک مینیاتوری مشهد

پارک مینیاتوری مشهد کجاست؟

این پارک که در مجموعه آن نمادها و عناصر مهم ایران را در ابعاد کوچک می بینید در مشهد، بلوار الهیه، بلوار سجادیه، نبش سجادیه 26 واقع شده است.

چگونه به پارک مینیاتوری مشهد برویم؟

پارک مینیاتوری مشهد یکی از مکان های تفریحی مشهد واقع در بلوار الهیه است که دسترسی آسانی دارد و تمامی گردشگران می توانند با ماشین شخصی یا وسایل نقلیه عمومی به پارک مینیاتوری مشهد بروند. برای رفتن به این پارک با ماشین شخصی می توانید از طریق اتوبان آیت الله رفسنجانی به آنجا بروید، اما اگر می خواهید از وسیله نقلیه استفاده کنید می توانید از پایانه آزادی تا ابتدای بلوار الهیه به پارک بروید.

از جمله امکانات تفریحی پارک مینیاتوری مشهد، مدل های کوچکی را که با ظرافت تمام ساخته شده اند و در هر قسمت از پارک یافت می شوند را مشخص می کنیم. در ساخت تمامی این مدل ها از جزئیات ریز مانند در و پنجره استفاده شده است و رنگ بدنه ماکت کاملاً شکل ساختمان و جذابیت های اصلی آنهاست. این مدل ها شامل عناصری از جاذبه های معروف و معروف ایران است که می توان به آرامگاه عطار، آرامگاه فردوسی، تخت جمشید، روستای کندوان، باغ شاهزاده ماهان، سد کارون، فرودگاه مشهد، پل خواجو، ارگ بم و جاده آهن مشهد اشاره کرد. اشاره کرد و می توانید به یکباره تمام ایران را در این پارک ببینید.
علاوه بر این جاذبه های کوچک، یک زمین بازی نیز برای کودکان وجود دارد که خانواده ها از آن لذت می برند و کودکان می توانند ساعت ها با سرگرمی بازی کنند. یکی دیگر از امکانات تفریحی این پارک که در مرکز آن قرار دارد، سرداب شراب است. کارخانه شراب سازی مکانی مخروطی شکل است که با معماری قدیمی ایرانی ساخته شده است و دارای آلاچیق های متعددی برای سرو شربت و چای در محوطه سرسبز پارک است.
در این پارک امکانات دیگری مانند تراس، دریاچه، زمین بازی و قطار قرمز، پارکینگ و سرویس بهداشتی وجود دارد تا خانواده ها و بازدیدکنندگان در آرامش کامل از لحظات خود لذت ببرند.

بیشتر بخوانید  توافق اولیه بیرانوند با استقلال

پارک مینیاتوری مشهد

ورودی پارک مینیاتوری مشهد

بلیت پارک برای هر نفر 1500 هزار تومان است و در پایان هفته به 3000 هزار تومان برای هر نفر می رسد.بلیت تهیه شده در صورت درخواست.

این پارک همه روزه از ساعت 8 صبح تا 10 شب برای بازدید عموم باز است.

اگر سفری به مشهد دارید و دوست دارید جاهای دیدنی ایران را یک جا ببینید و اطلاعات جمع آوری کنید، حتما از این پارک دیدن کنید.

منبع: توریسم 724

دیدگاهتان را بنویسید