نمایندگان برتر بیمه نوین در سال 1400 تقدیر شدند



در این مراسم یکی از بهترین شبکه های فروش این شرکت در قالب مسابقه آفرین ساز و رهپویان و با در نظر گرفتن عناوینی چون «نمایندگان منتخب سراسر کشور»، «نماینده برتر در حوزه بیمه عمر انفرادی»، به عنوان نماینده برتر در هر حوزه”، “بهترین نماینده در هر شعبه”، “بهترین نماینده در رشد پرتفولیو”، “نماینده برتر جدید” و “بهترین نماینده سرمایه و کارگزاران برتر تعامل” جوایز، لوح تقدیر و تندیس اهدا شد.

حسین کریم کنگ زند، مدیرکل بیمه نوین در بخشی از این مراسم با بیان اینکه صنعت بیمه و اقتصاد کشور در حال تغییر است، گفت: این تحول با ورود شرکت های جدید و افزایش رقابت شکل گرفت. بنابراین باید با افزایش ظرفیت ریسک پذیری در بکارگیری روش های نوین بازاریابی، حوزه های نوین هوش مصنوعی در ارائه خدمات بیمه ای و مطالعه نیاز بازار و نیازهای مشتریان در ارائه خدمات جدید، آماده ورود به فضای رقابتی جدید باشیم. .

وی افزود: یکی از بسترهایی که برای توسعه آن باید مورد توجه قرار گیرد، همسان سازی سرعت صدور و پرداخت خسارت بیمه است. این موضوع مستلزم بازنگری در فرآیندهای موجود و ایجاد زیرساخت های جدید است که نیازمند هوشمندی و تلاش تمامی اعضای خانواده بیمه جدید از جمله شبکه فروش است.

قائم مقام و مدیرکل بیمه نوین با تاکید بر لزوم افزایش قدرت فروش نمایندگان جدید بیمه گفت: یکی از شاخص های مهم در بحث فروش پایدار در نمایندگی های بیمه، حفظ مشتری است. شاخصی که نشان از موفقیت شبکه فروش در بین نمایندگان بیمه نوین است تا کنون به خوبی اجرا شده است و امروز امیدوار است حقوق نمایندگان در نوین بیمه نسبت به گذشته تقریبا 12 برابر شده باشد. . 6 سال

بیشتر بخوانید  ربایش دختر ۶ ساله در شیراز صحت ندارد

وی در پایان گفت: در بیمه های نوین یکی از راهکارهای اصلی; گسترش آموزش در تمامی زمینه های بازاریابی فنی و بازاریابی بیمه. به همین دلیل است که ما سعی می کنیم هر بستر آموزشی را برای نمایندگان و کارکنان آنها فراهم کنیم.

بر اساس این گزارش، بر اساس اظهارات مدیران شعب، نمایندگان و نمایندگان بیمه نوین، معیارهای انتخاب بهترین نمایندگان شرکت در سال 1400 بر اساس مواردی از جمله رشد پرتفوی، کسب سهم جدید از بازار، تمدید بیمه نامه و حفظ مشتریان است. رعایت ضریب خسارت مناسب با رعایت اخلاق حرفه ای نمایندگی بیمه توجه به پتانسیل های منطقه ای هر شهر و توجه به رشد و توسعه در فعالیت های نمایندگان بود.

برگزاری کارگاه توانمندسازی شخصی و مدیریت آینده توسط جلال مسلم ایزدی از دیگر بخش‌های مراسم اهدای جایزه بهترین شبکه فروش این شرکت بود.

در این مراسم 80 نفر از نمایندگان برتر و کارگزاران تعاملی متمایز شدند.

روابط عمومی جدید و بیمه بین المللی

دیدگاهتان را بنویسید