علت غرق شدن همزمان 6 نفر در دریای محمودآباد + چه بود؟ / فیلم سینما



به گزارش سلام نو، شامگاه شنبه 28 خرداد 1401 خانواده ای شش نفره از استان خراسان رضوی در مشهد وارد آب های ساحلی 1/20 دریای محمودآباد در منطقه استحمام ممنوع شدند. . در حالی که این افراد پس از گرفتار شدن توسط امواج در دریا محبوس شده بودند، نجات غریق ایمان علیزاده به همراه چند نفر در ساحل بلافاصله برای نجات آنها به داخل آب پریدند. دقایقی بعد در دوئل دریا و امدادگران هر شش غرق شده از آب بیرون کشیده شدند.

بازماندگانی که وضعیت جسمانی خوبی نداشتند بلافاصله توسط نیروهای اورژانس احیا شدند و به منطقه اعزام شدند و سپس به بیمارستان منتقل شدند.

متأسفانه علیرغم تلاش تیم پزشکان بیمارستان یکی از آنها بر اثر جراحات وارده جان خود را از دست داد.

به گفته شاهدان عینی، با توجه به شرایط غرق شدگان، در صورت عدم حضور به موقع امدادگران، هر شش نفر جان خود را از دست می دادند.

فتاحی رئیس بیمارستان محمودآباد: وی در این خصوص نیز گفت: اعضای خانواده مشهدی که در سواحل دریای هجدهم شنا می کردند به گفته یکی از اعضای خانواده; آنها بر اثر امواج دریا دچار حادثه شدند و جریان آب آنها را به اعماق دریا رساند.

در این حادثه یک جوان 27 ساله از این خانواده جان خود را از دست داد و 5 نفر دیگر از اعضای خانواده تحت عمل احیاء قرار گرفتند و در بخش مراقبت های ویژه بستری شدند و شرایط مساعدتری دارند.

بیشتر بخوانید  تداوم روند صعودی قیمت طلا و سکه /پیش بینی بازار طلا در روزهای آینده

دیدگاهتان را بنویسید