افزایش سرمایه از محل آورده نقدی سهامداران بیانگر اعتماد به آینده مطلوب شرکت بود



محمدصالح چیتاگران،عضو هیات مدیره بیمه تعاون به مناسبت تصویب افزایش سرمایه این شرکت اعلام کرد: راه های مختلفی برای افزایش سرمایه وجود دارد که یکی از آنها ورود وجه نقد است که باعث ورود وجه نقد به شرکت می شود. شریان های اجرایی

وی تاکید کرد: یکی از دلایلی که مدیران اغلب ریسک‌های سرمایه‌گذاری در حوزه‌های خاص را نمی‌پذیرند، مانند دوره مدیریت کوتاه مدت و عدم تمایل سرمایه‌گذاران و سهامداران در سرمایه‌گذاری‌های جدید مانند استارت‌آپ‌ها و محدودیت‌های موجود در آیین‌نامه 97 است.

بر این اساس، مدیر نیز ترجیح می دهد سرمایه گذاری های محدودتری انجام دهد.

یکی از اعضای هیئت مدیره تعاونی بیمه ادامه داد: خوشبختانه هم با تزریق نقدینگی به شریان های اصلی شرکت و هم زمینه سازی برای پذیرش اتکایی که عاملی تاثیرگذار است، توانستیم سرمایه گذاری از محل آورده نقدی سهامداران را افزایش دهیم. “.

وی همچنین توضیح داد: در طرح توجیهی افزایش سرمایه عنوان شده است که توسعه املاک در دستور کار است و با توجه به بزرگتر بودن ساختار شرکت، نیاز به خرید ملک برای گسترش فضای کسب و کار بود. . و اکنون این پروژه رو به پایان است.

چیتاگران تاکید کرد: بحث سرمایه گذاری از دیگر موارد ذکر شده در این طرح بود که می توان از آن برای حرکت پویاتر جاده استفاده کرد.

یکی از اعضای هیئت مدیره تعاونی بیمه نیز تصریح کرد: رتبه اعتباری شرکت نیز پس از این افزایش سرمایه بهبود یافته و امکان استفاده از آن برای ورود به عرصه های بزرگتر و در نتیجه برجسته شدن شهرت و برند شرکت را فراهم می کند. .

بیشتر بخوانید  استقبال و جذب سرمایه گذار از اولویت های استان است

وی افزود: زمانی که سهامداران در روند افزایش سرمایه شرکت مشارکت کردند و با تامین نقدینگی آن موافقت کردند نشان دهنده این است که به وضعیت و فعالیت شرکت اعتقاد دارند و به آینده آن امیدوار هستند.

روابط عمومی تعاونی بیمه

دیدگاهتان را بنویسید