برخورد با نانوایی های متخلف در فارس



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، محسن ربانی زاده با اشاره به اینکه فارس به عنوان سومین استان اجرای طرح کارت نان معرفی شد، گفت: هیچ نانوایی به دلیل کمبود آرد یا کم شدن ساعت کاری تعطیل نشود.

وی افزود: تعطیلی زودهنگام نانوایی و یا خارج از برنامه توجیهی ندارد و طبق گزارش های مردمی ناظران وارد می شوند و در صورت عدم حضور نانوایی چاره ای جز پلمپ نانوایی و کاهش سهمیه آرد باقی نمی ماند. “

وی بیان کرد: طرح کارت نان برای اولین بار در نانوایی سنتی در استان زنجان محقق شد و پس از آن استان قزوین نیز به این طرح اضافه شد.

وی گفت: بر اساس اعلام وزارت اقتصاد، تمامی نانوایی های فارس به دستگاه کارتخوان مجهز می شوند و مشتریان باید هنگام خرید نان، مبلغ نان را با کارت بانکی به نانوا پرداخت کنند و مبلغ یارانه نان نیز به نانوایی ها پرداخت می شود. حساب نانوا بعد از این عملیات».

بر این اساس در طرح یارانه نان نیازی به کارت جدید و بازگشایی حساب نیست و مردم نباید کارت و حساب جدید داشته باشند.

وی گفت: در حال حاضر درخواستی از سوی مردم برای آن وجود ندارد، مشتریان در صورت تمایل می توانند هنگام خرید نان از دستگاه پوزینگ استفاده کنند اما سهمیه نان بدست آمده هنوز اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید  بورس سهام در جهان دوباره در حال سقوط است!

به گفته ربانی زاده، اکنون در صورت غیرعادی بودن درخواست، نان عرضه نمی شود، اما مشکلی برای فروش نان وجود نخواهد داشت و سهمیه آرد نانوایی یک ماه است که اخذ شده است و هیچ نگرانی بابت آرد در بازار نداریم. استان ها

وی ادامه داد: برای تحقق طرح در استان، دستگاه جدید در نانوایی ها توزیع می شود، اطمینان حاصل می کنیم که در این زمینه کمبودی نداشته باشیم و نظارت بر وزن نان و زمان ارائه خدمات تقویت شود. .

به گفته وی در حال حاضر 3 هزار و 400 نانوایی در استان فارس وجود دارد که همگی برای تحقق این طرح باید به زیرساخت ها مجهز شوند و در حال حاضر 1700 نانوایی تجهیز شده اند که البته نیازی به استفاده از یک نانوایی نیست. ماشین جدید تا زمانی که پروژه محقق شود می توانم از همان دستگاه قدیمی برای اعلام اجرای جهانی استفاده کنم.


دیدگاهتان را بنویسید