لحظه فیلمبرداری حمله خاخام به زن جوان / فیلم دوربین مداربسته



به گزارش سلام نو، موشه کاکاو این بار جامعه بشری را شوکه کرد. او به تجاوز به هفت زن محکوم شد که یکی از آنها در روز عروسی مورد حمله قرار گرفت.
این خاخام (شخصی که در فیلم نشان داده شده است) ادعا می کند که دارای صفات الهی و حفظ موجودیت هستی است و در عین حال می تواند زنان را متقاعد کند که کاری که انجام می دهد گناهان آنها را پاک می کند.
او که در میان یهودیان هارد بسیار مورد احترام است، در حالی که یک مدرسه مذهبی را اداره می کرد به 15 کودک تجاوز کرد.
فهرست رسوایی ها طولانی است که برجسته ترین آنها خاخام یهودا میشی زهف، رهبر جامعه بشردوستانه معروف زکا است که مشخص شد به چند زن، کودک و نوجوان تجاوز کرده است.
یکی دیگر از افراد مشهور خاخام و نویسنده داستان های کودکان، هایم والدر است که تقریباً در همه خانه های اسرائیل مجموعه ای از داستان ها درباره تجاوز جنسی به کودکان وجود دارد و او اولین کسی بود که یک برنامه تلویزیونی در حمایت از تجاوز جنسی ساخت. در مدارس دینی.اوایل. معلوم شد که او خودش به بیش از 20 زن و کودک تجاوز کرده و پس از کشف خودکشی کرده است.
رسوایی های جنسی خاخام ها در رژیم صهیونیستی نتوانسته است مراجع دینی را مجبور به تغییر رفتار کند، بلکه تلاش می کنند تا جایی که می توانند این موضوعات را سرپوش بگذارند و تک تک آنها را تکذیب کرده و آنها را تحت فشار قرار دهند. که برای جلوگیری از شهادت آنها مورد آزار قرار گرفتند.گرفتن.
بر اساس این گزارش، به دلیل آزادی خارج از دادگاه خاخام ها، ماهانه 500 مورد تجاوز در سرزمین های اشغالی گزارش می شود.

بیشتر بخوانید  واکنش عجیب الناز شاکردوست به پیروزی کیمیا علیزاده بر ناهید کیهانی!

لحظه حمله خاخام صهیونیست به زن

گزارش شبکه های عربی از حملات خشمگین به زنان و کودکان

دیدگاهتان را بنویسید