برداشت یارانه خرداد امشب ۲۱ خرداد


برداشت یارانه خرداد امشب 31 خرداد یارانه خرداد امشب قابل برداشت است و چرا نمی توان یارانه خرداد را هم در زمانی که یارانه 30 خرداد پرداخت می شود و هم زمانی که پرداخت یارانه خرداد در 20 خرداد آزاد می شود، برداشت نمی شود ادامه مطلب.

زمان دقیق واریز و برداشت یارانه خرداد امشب چقدر است؟

زمانی که یارانه امشب و 21 خرداد 1401 برداشت می شود، اولین مرحله یارانه جدید در 18 اردیبهشت به حساب سرپرستان خانوار واریز شد و در 21 اردیبهشت ماه 1401 قابل برداشت است. برخی از مشمولان نیز دریافت کردند. یارانه ژوئن، اگرچه قابل برداشت نیست.

مسئولان هنوز زمان دقیق برداشت یارانه را اعلام نکرده اند، اما قول داده اند که این یارانه در هفته آخر خردادماه برداشته شود.

در صورتی که قرار است یارانه جدید در تاریخ قبل واریز شود، تمامی مشمولان باید امشب پیامکی مبنی بر واریز یارانه دریافت کنند و روز شنبه 21 خردادماه بتوانند کمک هزینه عمر خرداد را دریافت کنند.

اما نکته حائز اهمیت این است که سازمان هدفمندی یارانه ها اعلام کرده است که بررسی اطلاعات خانوارهایی که در مرحله اول مشمول کمک جدید مادام العمر نبوده اند ادامه دارد و پرداخت یارانه ها پس از بررسی اطلاعات این خانوارها انجام خواهد شد. خانوارها

گزارش ها حاکی از آن است که حدود 5 میلیون نفر جدید امرار معاش کرده اند و اطلاعات آنها در حال بررسی است. اما این روند احتمالا در هفته سوم یا در نهایت اواخر خرداد به پایان می رسد.

بیشتر بخوانید  ادامه روند کاهشی قیمت دلار / قیمت دلار و یورو ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ -

دیدگاهتان را بنویسید