در کنار بیمه دانا در خدمت به فرهنگیان



آنچه دیگران می خوانند:

سید محمد کریمی دبیرکل اتحادیه بیمه گران ایران گفت: اتحادیه بیمه گران ایران از این امر استقبال می کند، به ویژه اینکه بیمه دانا زیرساخت های عالی و ثروت مالی زیادی برای ارائه بیمه سلامت دارد، بنابراین با اکثر مراکز درمانی طرف قرارداد است. در سراسر کشور . . اتحادیه بیمه گران ایران در کنار سایر بیمه گذاران علاوه بر روز بیمه در صورت نیاز به ارائه بهترین خدمات متناسب با نیاز جامعه فرهنگی می پردازد. چرا که این قشر تنها می توانند با آرامش خدمات مطلوبی در عرصه آموزش در کشور داشته باشند. گزارشی از گفت و گوی «مدیران و روسا» در زیر می آید:

خانواده تعلیم و تربیت یکی از لایه هایی است که جامعه باید به آن احترام بگذارد چرا که فرهنگ جامعه به آنها بستگی دارد و همه رهبران فرزندان این عزیزان هستند. از طرفی بیمه گذاران در کنار کار حرفه ای مسئولیت اجتماعی نیز دارند. در همین راستا دانا بیمه با آموزش و پرورش قرارداد بست که باعث خوشحالی ما شد. نظر اتحادیه بیمه گران کشور نیز نسبت به این موضوع بسیار مثبت است و ما اقدام روز بیمه را به فال نیک می گیریم زیرا عزیزترین ها زیر نظر مقام معظم رهبری و رئیس جمهور تحصیل می کنند، لذا بیمه صنعت وظیفه خود می داند که به این عزیزان خدمت کند.

بیشتر بخوانید  افزایش قیمت دلار و یورو 19 آذر 1402

امیدواریم خانواده های آموزشی هیچگاه دچار مشکل نشوند اما این بیمه به عنوان پشتیبان و پذیرش خطرات آنها را خدمت می کند.

بیمه دانا پیشروترین بیمه درمان تکمیلی در کشور است

شرکت بیمه دانا در طول فعالیت خود بیشتر به بیمه سلامت پرداخته است. بنابراین سازوکار لازم برای ارائه بیمه سلامت وجود دارد، اما در مورد مجموعه ها و دستگاه های بزرگی مانند آموزش و پرورش باید خدمات مازاد بر بیمه مرکزی و سایر بیمه ها ارائه شود. این امر بدون شک درهای رقابت را باز می کند و در سال های آینده بیمه گر می تواند خدمات خود را از بیمه گرانی که در این کنسرسیوم یا سیستم اتکا حضور دارند و خدمات و مشتری مداری بهتری دارند دریافت کند.

لزوم همکاری همه شرکت های بیمه برای ارائه خدمات درمانی بهتر به معلمان

از بیمه دانا بابت این اقدام خداپسندانه تشکر می کنیم و از سایر بیمه گذاران نیز می خواهیم در قالب کنسرسیوم و حمایت کمک کنند تا این قشر ارزشمند و ارزشمند بتوانند از خدمات سلامت صنعت بیمه استفاده بهتری داشته باشند. در این صورت معلمان عزیز آرامش دارند و می توانند در سازندگی کشور و پرورش نیروهای موثر تلاش کنند. ما مدیون مدیران و مسئولان اقشار فرهنگی کشور هستیم و باید هر کاری از دستمان بر می آید برای این عزیزان انجام دهیم.

قیمت مناسب و کیفیت بالای خدمات روز بیمه

قابل درک است که خانواده آموزشی در کشور سالهاست که یکی از سهامداران یکی از مهمترین بیمه های کشور به نام بیمه معلم بوده است. دلیل استقبال فرهنگیان از بیمه دانا برای عقد قرارداد با آموزش و پرورش قیمت مناسب و کیفیت بالای خدمات بیمه دانا است. البته همه ما در هنگام خرید محصولات به قیمت های بهتر و مطلوب تری توجه می کنیم اما اینکه صندوق آموزش یکی از سهامداران بیمه کشور است به معنای صرفه اقتصادی نبودن آن نیست. در مناقصه ها اعم از موسسات آموزشی و سایر سازمان ها و همچنین سایر بیمه گذاران می توانند تعرفه های خود را مطابق با تعرفه بیمه و تشریفات فنی منتشر کنند و به هر گروه پذیرفته شده خدمات بیمه ای ارائه دهند.

بیشتر بخوانید  گری گنسلر توسط ترامپ تهدید شد | برکناری گری گنسلر نزدیک خواهد بود؟

بیمه معلم یا هر مجموعه دیگری نیز می توانند به صورت سهام به عزیزان فرهنگی خدمات ارائه دهند و یا حتی بخشی از توانایی های خود را از روز بیمه به صورت اتکا و کنسرسیوم دریافت کنند. بیمه مرکزی و صنعت بیمه خوشبختانه قوانینی دارند که بر اساس آن همه می توانند به یکدیگر کمک کنند.

در حال حاضر نظر مدیر بیمه دانا را نمی دانم، اما مطمئن هستم با رعایت قیمت ها و شرایط بیمه دانا و همچنین با در نظر گرفتن شرایط قرارداد، برخی از خدمات توسط شرکت های دیگر قابل ارائه است. این اقدام بدون مشکل و در سیستم بیمه ای کشور تعریف شده است و بیمه مرکزی قطعا از آن حمایت می کند. خرسندیم که مجموعه ای از شرکت های بیمه می توانند با بهترین خدمات ممکن به عزیزان فرهنگی خدمات ارائه دهند.

لزوم همکاری دولت در پرداخت حق بیمه

در نهایت درخواست اینجانب از طرفین قرارداد از جمله بیمه دانا و مجتمع آموزشی این است که تعهدات خود را به موقع انجام دهند. دولت محترم نیز باید به آموزش و پرورش کمک کند تا تعهدات خود را بدون معطلی تسویه کند.

از همکارانم در صنعت بیمه به ویژه بیمه دانا نیز می خواهم طعم خدمات را به سلیقه فرهنگیان بچشند. برای ارائه این خدمات به مربیان، افرادی را در نظر بگیرید که می دانند با چه گروه ارزشمندی روبرو هستند. به همین دلیل برای جلب رضایت عزیزان فرهنگی و حفظ خاطره ای خوش از ارائه خدمات بیمه ای در آموزش و پرورش وظایف خود را به موقع انجام داد.

بیشتر بخوانید  نکاتی جالب درمورد لوگوی برندهای معروف + عکس


دیدگاهتان را بنویسید