الهام چرخنده برای چندمین بار عاشق شد



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش شمانیوز: الهام چرخان او در سال 1978 به دنیا آمد. الهام چرخنده با بازی در سریال آوای باران بسیار معروف شد. الهام چرخان او از همسر اولش طلاق گرفته است. همسر سابق الهام چرخنده فرشید نوابی است.الهام چرخان او چند سالی است که با همسر روحانی خود در کربلا زندگی می کند.الهام چرخان وی با تایید هجرت خود از ایران اعلام کرد که مدتی است به همراه همسرش خجت الاسلام سید محمد درویشی در کربلا زندگی می کند.

الهام چرخان

الهام چرخان

از ازدواج اول الهام چرخنده اطلاعی در دست نیست اما ارشیا اولین پسر خانم چرخنده محصول ازدواج اول اوست.

الهام چرخنده در سال 1375 برای دومین بار با فرشید نوابی بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد که حاصل این ازدواج دومین پسرش ارسطو بود.

در سال ۱۳۹۲ الهام چرخنده اعلام کرد که از فرشید نوابی طلاق گرفته است. این دو بازیگر در همان سال در سریال پروانه ایفای نقش کردند که فروردین 92 از شبکه سه پخش شد.

ازدواج الهام گرفته از چرخش با یک کشیش

الهام چرخنده در شهریور ۱۳۹۶ از ازدواج سوم خود با کشیشی به نام سید محمد درویشی خبر داد. این هنرمند پس از آن به دلیل شغل همسرش در کربلای عراق زندگی می کند.

الهام چرخشی از تلاوت قرآن تا والیبال

الهام چرخنده قاری قرآن مهدیه تهران بود و چند سالی است که در عرصه ملی والیبال بازی می کند. سالها در بسیج مساجد به تدریس نقاشی پرداخت.

بیشتر بخوانید  هادی پور به آرژانتین باخت و حذف شد - خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

داستان تغییر حجاب الهام دوار

الهام چرخنده در نوروز سال 1393 با انتشار ویدئویی فرا رسیدن عید را به رهبر معظم انقلاب تبریک و از تغییر حجاب خبر داد. این اقدام حمایت و مخالفت زیادی را برانگیخت. بسیاری از هواداران او را نماد تبلیغات چادر می دانستند و از او حمایت می کردند.

الهام چرخنده سپس فعالیت های اجتماعی را برای ترویج حجاب و چتر آغاز کرد و به گفته خودش در این راه دچار مشکلات زیادی شد.

احترام به الهامات چرخشی در مجلس

در سال 1393 کمیسیون فرهنگی مجلس نهم از الهام چرخنده دعوت کرد تا در دفاع و ترویج فرهنگ ایرانی فعالیت کند.

بازیگری الهام بخش چرخشی

الهام چرخنده بازیگری را برای اولین بار با فیلم عروسی مهتاب به کارگردانی خسرا ملکان در سال 1375 آغاز کرد. سریال داروخانه ماجراجویی به کارگردانی رسول نجفیان اولین کار تلویزیونی الهام چرخنده است که در سال 1379 پخش شد.

الهام از همسرش

بعضی اوقات دوستان به ما می گویند که شما دقیقاً مثل جولی و جولی هستید.» چرخنده از خودش و همسر سابقش می گوید. از فرشید نوابی که روزی چهارهنده گفت: «فرشید گوش است و من دهان و شاید به همین دلیل است که همدیگر را خیلی درک می کنیم و در کنار هم احساس خوشبختی می کنیم، زیرا آنها مثل تکه های پازل یکدیگر را تکمیل می کنند. با این حال، این پازل در اواخر سال 1992 از بین رفت.

نوایی و چرخنده که سال گذشته در سریال «پروانه» هم بازی کردند، در آستانه تعطیلات نوروزی خیلی بی سر و صدا از هم جدا شدند. گویا فرزند کوچکترشان هم پیش پدر مانده است. نوابی و چرخنده که در جوانی و زمانی که چرخنده فقط 18 سال داشت با هم ازدواج کرده بودند، هرگز درباره دلیل جدایی صحبت نکردند، اما زمان طلاق آنها تقریباً روزهایی است که چرخنده به نظر می رسید برای یک اتفاق بزرگتر آماده می شود. برای تبدیل سریع و پر سر و صدا در کمتر از 5 ماه! چرخنده اولین بازیگری است که صدایش در سینماهای کشور پس از پیروزی انقلاب و ممنوعیت خوانندگی زنان در ملاء عام شنیده می شود.

بیشتر بخوانید  "تصمیمات قاطع" با همگن شدن قدرت ، آسان تر می شود

خواندن آهنگ معروف پدر موسیقی پاپ ایران که در وصف بی وفایی و رها و تنها یک دوست در سکانس معروف فیلم شب یلدا که اشک های زن بی وفا را نشان می دهد که پشت پیانو نشسته و ترانه ای می خواند که سعید می خواند. با یک دوست و تنها بازگشت این تصاویر نقطه شروع حضور این بازیگر بلند قامت در سینما و تلویزیون بود اما حضور او در ایران دیری نپایید و پس از بازی در سریال «من مستاجر هستم» ناگهان ناپدید شد، غیبتی که چرخنده گفت. . روزنامه تماشا در مورد:

«در این سال ها فقط در عرصه بازیگری زیاد فعال نبودم. من فیلمنامه را نوشتم و برای چندین شغل فیلمنامه نویس بودم. هنوز هم افتخار می کنم که چند کارگردان خیلی خوب به اعتقادات و قلم من ایمان آوردند و به عنوان مشاور فیلمنامه نویسی خدمت می کنم. در زمینه ترانه سرایی و آهنگسازی برای برخی از خوانندگان فعال بودم و از همه مهمتر اینکه چند سالی خارج از ایران زندگی کردم و اینجا نبودم که بتوانم کاری انجام دهم. «البته آنجا بیکار نبودم و فعال بودم. او ۸ سال به همراه همسر سابقش در خارج از کشور زندگی کرد و در این مدت ۲۰ هزار دقیقه برنامه «ستاره مهاجر» را اجرا کرد. او و نوایی قرار بود پروژه «آکادمی موسیقی ایران» را در شبکه سینمای خانگی راه اندازی کنند اما این اتفاق رخ نداد.


بیشتر بخوانید  فال روزانه واقعی چهارشنبه ۱۵ فروردین | فال روزانه متولدین هر ماه | طالعت بسیار روشن است

دیدگاهتان را بنویسید