سود سهام هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه با سجام پرداخت می‌شود



شرکت هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه با صدور اطلاعیه ای از سهامداران خود خواست برای دریافت سود سهام در سامانه سجام ثبت نام کنند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: با توجه به واریز اجباری سود سهام عدالت سال مالی منتهی به 29 اسفند 93 از طریق سامانه سجام، به اطلاع سهامداران این شرکت می رساند که اقدامات لازم را جهت ثبت نام در سامانه سجام به شرح زیر انجام خواهد داد. قبل از.

بر این اساس و با هماهنگی شرکت سپرده گذاری مرکزی و تسویه اوراق بهادار، سود سال مالی به حساب بانکی منتشر شده توسط سهامداران در سامانه سجام واریز می شود.

سیستم منصفانه چیست؟

لازم به ذکر است که نمایشگاه زیرساختی برای شناسایی مشتریان برای ورود به یک باشگاه بزرگ در بازار سرمایه ایران است که تمامی فعالان بازار اعم از سرمایه گذاران، مشتریان و مدیران موسسات در این سامانه تنها یک بار برای همیشه اطلاعات خود را در آن ثبت می کنند. داده های تایید شده پس از احراز هویت حضوری و آفلاین.

بر اساس این گزارش، هویت، شماره حساب، شماره تلفن همراه، آدرس پست الکترونیکی و محل سکونت شخص از طریق این سامانه ثبت می شود و از آن زمان تاکنون هیچ موسسه مالی مجبور به تحویل گرفتن اطلاعات آن سهامدار نشده است.

سهامداران می توانند به صورت الکترونیکی به نشانی www.sejam.ir نسبت به ثبت نام و احراز هویت CJAM اقدام کنند.

روابط عمومی سمت

بیشتر بخوانید  طعنه معنادار همتی به رئیسی درباره بازگشت گشت ارشاد

دیدگاهتان را بنویسید