معلمان سرمایه‌های ارزشمند جامعه هستند



دکتر رضا خفاری با بیان اینکه هفته گذشته در راستای راهبرد توسعه بازار، ایفای مسئولیت اجتماعی و تجلیل از معلمان روز بیمه با وزارت آموزش و پرورش امضا شد، بر لزوم همکاری همه کارکنان در ارائه خدمات بیمه ای مطلوب به این آموزش و پرورش تاکید کرد. گروه “معلمان سرمایه ارزشمند جامعه هستند و باید بهترین نوع خدمات بیمه ای به آنها ارائه شود.”

مدیر کل روز بیمه در این جلسه با بیان اینکه دو قرارداد بزرگ دیگر در راه است، اظهار کرد: تا پایان خرداد ماه تولید حق بیمه شرکت در شاخص فروش (به استثنای تفاهم نامه وزارت آموزش و پرورش) ) از چهار هزار میلیارد تن فراتر خواهد رفت.

وی در ادامه از رونمایی از دو محصول جدید در صنعت بیمه به نام های بیمه تکافل و بیمه عمر مرتبط با بورس خبر داد.

دکتر رضا خفاری در بخش دوم سخنان خود به بیان روش حاکمیت شرکتی، توجه به سرمایه انسانی، چابکی سازمانی، توسعه بازار بر اساس مدیریت ریسک و بهبود فعالیت ها، انضباط مالی و تقویت حوزه سرمایه گذاری به عنوان مهمترین موارد پرداخت. راهبردها و نقشه راه روز بیمه اهداف فوق را دانست و در ادامه به تشریح این راهکارها پرداخت.

وی با اشاره به اهمیت فناوری اطلاعات در عصر فناوری، بر لزوم هوشمندسازی فعالیت ها در صنعت بیمه تاکید کرد و گفت: در حوزه فناوری اطلاعات، سیاست های خود را بر اساس بیمه هوشمند تعریف کرده ایم که در این راستا خواهد شد. فاز اول صنعت بیمه هوشمند و همچنین اولین مدل بیمه هوشمند در بیمه دانا باشد که از طریق اپلیکیشن “داناپ” راه اندازی می شود.

بیشتر بخوانید  سیاست‌های مهاجرتی جدید کانادا | کاهش تعداد ویزاها برای کنترل مهاجران

وی همچنین بر ماموریت این شرکت برای ارائه بهترین نوع خدمات بیمه ای تاکید کرد و از راه اندازی طرح جبران خسارت سیار در محل بیمه گذاران در آینده نزدیک خبر داد و افزود: این طرح به زودی در تهران، شیراز و سایر کلانشهرها اجرا می شود.

بر اساس این گزارش، پیش از مدیرعامل روز بیمه، مسعود دهقان رئیس شعبه حافظ شیراز، در این گزارش از رشد 67 درصدی تولید بیمه روز بیمه در این استان در سه ماهه نخست امسال خبر داد. .

در این جلسه رئیس مجمع نمایندگان روز بیمه استان فارس نیز به بیان دغدغه ها و مشکلات خود در شبکه فروش این استان پرداخت.

شایان ذکر است در این سفر دکتر رضا خفاری مدیرکل روز بیمه و هیات همراه ضمن بازدید از شعب حافظ و سعدی در شیراز و گفتگو با همکاران از نزدیک در جریان بررسی پرونده های بیمه گذاران قرار گرفتند.

روابط عمومی بیمه دانا

دیدگاهتان را بنویسید