9 توصیه برای تصمیم گیری در مورد خرید و بررسی بازی



آنچه دیگران می خوانند:

بازی های زیادی وجود دارد و دانستن اینکه کدام بازی بعدی را بخرید می تواند دشوار باشد. چه از صفر شروع کنید و چه عناوین مختلفی را در ذهن داشته باشید، می توانید بین آنها یکی را انتخاب کنید. برای کمک به انتخاب درست و اجتناب از خرید بازی‌های اضافی، فهرستی از راه‌هایی را گردآوری کرده‌ایم که به شما کمک می‌کند تصمیم بگیرید کدام بازی را بعداً بخرید.

بازی های ویدیویی (2)

1. نظرات کاربران و بررسی بازی را بخوانید

نمای کلی بازی با سلیقه. اینها نظرات افرادی است که بازی را انجام داده اند. با این وجود، آنها هنوز معیار مفیدی برای کیفیت بازی هستند. سعی کنید داوری پیدا کنید که سلیقه شما مطابقت داشته باشد. به این ترتیب، اگر چیزی را به شما توصیه کنند، احتمالاً از آن لذت خواهید برد.

شما می توانید از یک گردآورنده نقد مانند Metacritic استفاده کنید. این بررسی ها را از نشریات در سراسر وب جمع آوری می کند تا وزن متوسط ​​را ارائه دهد. هر چه امتیاز متاکریتیک بالاتر باشد، بازی نقدهای مثبت بیشتری دریافت کرده است.

بازی های ویدیویی (3)

2. در حین بازی ویدیوهای بازی ها را تماشا کنید

یکی از بهترین راه ها برای دیدن اینکه آیا به یک بازی علاقه مند هستید، تماشای آن است بازی های ویدیویی در حین اجرا تریلرها برای دادن حس و حال بازی خوب هستند، اما بدیهی است که این تریلرها طوری چیده شده اند که بازی را تا حد ممکن جذاب جلوه دهند. یوتیوب یک منبع عالی برای بازی های ویدیویی است. بسته به محبوبیت بازی، انواع مختلفی پیدا خواهید کرد: مراحل کامل، بیایید بازی، مجموعه ها و موارد دیگر. نگاهی به آنها بیندازید و ببینید که آیا بازی را دوست دارید یا خیر.

بیشتر بخوانید  خرید خدمت سربازی منتفی شد؟

3. به جریان های توییچ بپیوندید

سطح بعدی بالاتر از بازی های ویدیویی پخش زنده است. این زمانی است که مردم در سراسر جهان بازی را انجام می دهند و آن را به صورت آنلاین بازی می کنند تا دیگران بتوانند آن را تماشا کنند. بهترین منبع برای این Twitch است.

شخصی را پیدا کنید که بازی مورد علاقه شما را انجام دهد و بازی او را تماشا کنید. به این ترتیب می توانید از آنها در باکس چت نیز سؤالاتی در مورد بازی بپرسید یا از آنها بخواهید که یک ویژگی خاص را به شما نشان دهند.

4. بررسی کنید که چند بازی انجام می دهید

شاید بازی را بخواهید که بهترین شانس را به شما بدهد. بازی‌ای که می‌توانید ساعت‌ها در آن غرق شوید، مانند The Witcher 3 یا Dark Souls. از طرف دیگر، اگر زندگی برای شما هیجان انگیز است، بازی هایی را دوست دارید که بتوانید در فواصل زمانی کوتاه انجام دهید یا به بازی های زیادی نیاز ندارید.

بازی های ویدیویی (4)

5. قیمت بازی و بررسی بازی های موبایل را دنبال کنید

قیمت بازی دائماً متفاوت است. فروش با تخفیف همیشه وجود دارد. اگر باید منتظر بمانید، زمانی که بازی برای اولین بار منتشر شد آن را نخرید و در عوض منتظر کاهش قیمت اجتناب ناپذیر باشید. اگر می خواهید بهترین معامله را برای خرید احتمالی بازی داشته باشید، از سایتی مانند نتران استفاده کنید. آنها قیمت های تاریخی بازی ها را ترسیم می کنند تا ببینند آیا فروش فعلی واقعاً معامله خوبی است یا خیر. بررسی موبایل برای بازی های موبایل نیز بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید  چرا ورود کمک‌داور ویدئویی به فوتبال ایران جنجالی شد؟ | آوار VAR

6. ببینید چه کسی بازی را ساخته است

برخی از توسعه دهندگان بازی همیشه به تولید بازی های با کیفیت معروف هستند.

اگر بازی ای را انجام دادید که دوست داشتید، متوجه شوید چه کسی آن را ساخته و بازی های دیگر او را کشف کنید. بدیهی است که این امکان وجود دارد که سازنده بازی خود را از ظرافت بیرون بیاورد، اما این امکان وجود دارد که شما از کارهای دیگر او نیز خوشتان بیاید.

خرید بازی

7. با دوستان صحبت کنید

اگر دوستانی دارید که بازی می کنند، می توانند منبع خوبی برای پیشنهاد بازی باشند. آنها سلیقه شما را می دانند، بنابراین باید بتوانند بازی مورد علاقه شما را پیشنهاد دهند. به علاوه، اگر آنها در نزدیکی شما زندگی می کنند، می توانید به سراغ آنها بروید و بازی را امتحان کنید.

8. از موتور جستجوی ارائه دهنده استفاده کنید

اگر این همه تحقیق و صحبت با مردم شما را ناامید می کند، چرا برای کمک به روبات ها مراجعه نمی کنید؟ می‌توانید از مرورگر ارجاع استفاده کنید تا بر اساس بازی‌هایی که بازی کرده‌اید و دوست داشته‌اید، پیشنهادهایی برای بازی‌های جدید دریافت کنید.

9. وضعیت هر بازی را بررسی کنید

از زمان انتشار بازی، مواردی مانند دسترسی زودهنگام و تامین مالی منجر به انتشار بسیاری از بازی‌ها در حالت‌های ناقص شده است. برای برخی، این چیز خوبی است زیرا انجام بازی قبل از انتشار کامل می تواند هیجان انگیز باشد و به طور بالقوه به شکل دادن به آینده آن کمک کند.

با این حال، مواردی وجود دارد که باید از آنها آگاه بود. انجمن ها را مرور کنید و نظرات کاربران را بررسی کنید تا ببینید آیا بازی واقعاً قابل بازی است و آیا خطاهایی وجود دارد یا خیر. اگر بازی اپیزودیک است، مطمئن شوید که همه قسمت ها منتشر شده اند. سازنده بازی می تواند کنار بکشد و بازی را ناتمام بگذارد.

بیشتر بخوانید  سرمربی نفت آبادان: امیدوارم در برابر تیم فولاد به اهداف خود برسیم


دیدگاهتان را بنویسید