قرائت نامه تشکر از مقام معظم رهبری



به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، احمد امیرآبادی فراهانی در جلسه اخیر امروز یکشنبه در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، نامه تشکر نماینده رهبر معظم انقلاب را قرائت کرد. متن این نامه به شرح زیر است.

به نام خدا

با حضور مقام معظم رهبری

حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای

باشد که صلح و رحمت باشد

نشست سالانه نمایندگان مجلس شورای اسلامی با جناب عالی به ویژه دیداری که در این دو سال از نمایندگان مجلس داشتید، از یک سو موجب شادی و امید نمایندگان مجلس شد و تکلیف کرد. از طرف دیگر دشوارتر است

نشان افتخار مجلس انقلابی که در سال اول به این مجلس دادید و تاکید و تاکید مجدد شما بر این نقطه عطف مجلس در نیمه راه نشان می دهد که فرزندان و نمازگزاران شما در گوشه و کنار این سرزمین مقدس جمع می شوند و به نمایندگی از آن امامت می کنند. مردم شهر و روستا قدم به قدم اهداف بزرگ انقلاب اسلامی را دنبال می کنند.

با ابراز قدردانی و تعهد صمیمانه نسبت به محبتی که به نمایندگان داشتید، فرض می کنیم موارد و نکات ذیل را برگرفته از فرمایشات معظم له در دستور کار قرار داده و تا آخرین ثانیه ارائه را پیگیری نماییم.

ناگفته نماند که سخنان مقدماتی معظم له در دیدار سالانه با نمایندگان منشور مجلس انقلاب نیز چارچوبی عملی برای فعالیت مجمع در نیمه دوم عمر آن است.

1- نسخه نجات کشور در همه عرصه ها را اقدامی جهادی، ایثار، عزم، ابتکار، توجه بلندمدت به اهداف و آرمان ها و بالاتر از همه اخلاص و اعتماد فردی و جمعی و منشا را به همه دستگاه های دولتی می دانیم. و دستگاه های دولتی ما به عنوان خدمتگزار مردم تلاش می کنیم.

بیشتر بخوانید  مراسم تشییع جنازه مادر ژاپنی شهید بابایی + عکس – ایران چطور

2- بر این باوریم که مجلس مسئول نقد داخلی در سطح ملی است و با تقویت بعد نظارتی چشم تیزبین ملت، وضعیت کشور به ویژه در بخش عمومی را رصد کرده و نقاط قوت و آسیب پذیری را به دقت رصد خواهیم کرد. ، زیرا دشمن نسبت به توانایی های خود.

3- محبت جنابعالی در بیان اینکه تفسیر مجلس انقلاب را قدردانی می کنیم، تفسیر واقعی ماست و تلاش خواهیم کرد تا اقدام فردی هر یک از ما و همچنین نتیجه جمعی مجمع انقلابی باشد زیرا ما بدانید انقلابی ماندن مهمتر از انقلابی بودن است دشمن لحظه ای راه انحراف را بر کسانی که به دنبال ناتوانی هستند می بندیم.

4- ما مسئولیت کلیه قوانین و مصوبات مجلس را بر عهده داریم و با هیچ طرح و قانونی بر خلاف مصالح ملت برخورد نخواهیم کرد و مصادیق جهاد را برای عموم مردم بیان می کنیم.

5- مجلس شورای اسلامی درخواست قبلی حضرتعالی در مبارزه با فساد و تبعیض و خواست ملت شریف ایران مبنی بر شفافیت در تصویب قوانین مربوطه را قاطعانه دنبال کرد.

6- مجلس عوام گرایی را بازنمایی کامل می داند و البته با نزدیک شدن به پوپولیسم، پوپولیسم و ​​بیگانه هراسی را رد و نفی خواهد کرد. ما همیشه آماده شنیدن و توجه به انتقاد و نظر مردم خواهیم بود اما جنجال و فضاسازی کم نخواهیم داشت.

7- تلاش می کنیم با نگاه بلندمدت قوانینی را وضع کنیم و برای هر جزئی قانون نخواهیم نوشت و قوانین را بر اساس سیاست کلی ابلاغی تنظیم کرده و با تلاش جهادی در جهت رفع عقب ماندگی ها در این حوزه گام برداریم.

بیشتر بخوانید  نگاهی به فیلم «درس‌های فارسی»؛ دهان بسته و قدرت ذهنی

8- از افزایش بی رویه طرح توسط دولت که مجری قانون با تدوین و ارائه پیشنهادات کارشناسی خود در خصوص قانون نحوه اجرا و امکان آن خواهد بود جلوگیری خواهیم کرد.

9- سعی خواهیم کرد مسیر اصلاحات اساسی و جراحی را در حمایت از مردم تنگ کنیم و آن کسری بودجه کشور است که همان کسری بودجه است، به یک بودجه شفاف، واقع بینانه و بدون کسری دست یابیم.

10- تقویت تخصص مجلس را هم در مرکز پژوهش ها و هم در کمیسیون های تخصصی در دستور کار قرار می دهیم و برنامه هفتم توسعه با هماهنگی سایر نیروها و نهادهای مسئول و مشکل محور بر اساس نیازهای اساسی تدوین می شود. کشور و واقعیت موجود برای مجریان و دست اندرکاران کشور روشن است.

11- ابعاد رسانه ای مصوبات و اقدامات مجلس را بیش از پیش در نظر خواهیم گرفت و با تبیین مسائل برای مردم از فرصت برای ایجاد فضای خلاف قانون استفاده خواهیم کرد.

12. ما به حفظ عزت و استقلال مجلس دولت در انجام وظایف دشوار آن در پیشبرد اهداف کمک خواهیم کرد و اصل تفکیک قوا را که حضرتعالی ذکر کرده اند با دقت رعایت کرده و مطالبات مردم را پیگیری خواهیم کرد. بنیانگذار کبیر و شهید انقلاب برای انجام وظایف قانونی خود از شما می خواهم که در انجام وظایف دفاعی و خدمت بی وقفه به ملت ایران دعا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید