ارائه تسهیلات به متقاضیان نوسازی بافت های فرسوده



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، محمودرضا طالبان گفت: بر اساس ابلاغیه شرکت بازآفرینی و نظارت شهری ایران، مکاتبات و رایزنی در مورد سهمیه استانی فرش در کمیته اعتباری استان، بند الف تبصره 18 قانون بودجه، 1951 بند تصویب و تصویب شد. توسط بازسازی.ایران را اعلام کرد.

وی افزود: در این راستا مکاتباتی با شهرداری شیراز، انجمن انبوه سازان مسکن و سازندگی استان، سازمان نظام مهندسی، انجمن صنفی همکاران ساختمان و انجمن پیمانکاران ساختمانی استان فارس در خصوص معرفی انجام شد. از امکانات مناسب برای نوسازی و بهسازی بافت های فرسوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس گفت: میزان تسهیلات برای متقاضیان در شیراز برای ساخت هر واحد مسکونی 400 میلیون تومان و در سایر شهرها 350 میلیون تومان است. برای تسهیل در نوسازی بافت های فرسوده و ناکارآمد، این تسهیلات با سود 5.9 درصد با شرایط بازپرداخت حداکثر 24 ماه مشارکت و 120 ماه فروش اقساطی ارائه می شود.

طالبان خاطرنشان کرد: به منظور کاهش جمعیت و دستیابی به اهداف دولت الکترونیک، برای دریافت تسهیلات کافی، متقاضیان (ساکنان و مالکان بافت های فرسوده مورد تایید شهر) با ورود به تسهیلات. سایت UDRC.IR و سایر موارد مراحل را بر اساس نکات سایت دنبال کنید.

دبیر شورای مسکن استان فارس افزود: بر اساس نتایج سامانه (از ابتدای بهمن ماه 1400) تاکنون از سوی بانک مسکن به متقاضیان اعلام شده است که 1100 ساختمان که 250 ساختمان منتج به مشارکت مدنی شده است. توافق و پرداخت

بیشتر بخوانید  روسیه از نسل پنجم جنگنده های سوخو رونمایی کرد / عکس


دیدگاهتان را بنویسید