“لوگانسک” اوکراین به زودی به طور کامل توسط روسیه اشغال خواهد شد



واشنگتن پست به نقل از یک مقام ارشد پنتاگون گفت: «از آنجایی که نیروهای اوکراینی متحمل خسارات سنگینی می‌شوند و ذخایر مهمات و مهمات آنها کاهش می‌یابد، روسیه احتمالاً در هفته‌های آینده این کار را خواهد کرد». کل منطقه لوهانسک اوکراین را اشغال خواهد کرد.

به نوشته این روزنامه آمریکایی، این حرکت میدانی روسیه، دستیابی به اهداف خود را در اشغال تمامی مناطق «لوگانسک» و «دونتسک» تسریع خواهد کرد. این دو منطقه با هم «منطقه دنباس» در شرق اوکراین را تشکیل می دهند. اما روسیه برای پیروزی نیروهای خود به تلاش خود ادامه خواهد داد و جبهه جدیدی (در این منطقه) باز خواهد کرد که احتمالاً جنگ در این جبهه مدتی طول خواهد کشید.

این مقام آمریکایی که “به دلیل حساسیت موضع نخواست نامش فاش شود” به واشنگتن پست گفت که شهرهای سوردونسک و لیشانسک در لوگانسک تحت حملات و فشار شدید قرار دارند و احتمالاً در داخل کنترل روسیه خواهند شد. یک هفته.

الکساندر استرونک، شهردار Surdonck به بی بی سی اوکراین گفت: «درگیری های خیابانی شدید روز شنبه در این شهر استراتژیک در نزدیکی رودخانه دونتسک ادامه یافت. نیروهای اوکراینی اکنون یک سوم شهر را تحت کنترل دارند.

به گزارش واشنگتن پست، روز شنبه، مشاور نظامی رئیس جمهور اوکراین، ولودیمیر زلینسکی، اعلام کرد که تقریبا 10000 سرباز اوکراینی در حمله نظامی روسیه کشته شده اند. این بدان معناست که روزانه حداقل 200 تا 300 سرباز اوکراینی جان خود را از دست می دهند. اما او مدعی شد که تلفات نظامی روسیه بیشتر از تلفات اوکراینی بوده است.

اگرچه آمریکا و کشورهای غربی برای کمک به نیروهای اوکراینی و ارائه تسلیحات نظامی پیشرفته به کی یف تحریم های سختی را علیه مسکو اعمال کرده اند، رئیس جمهور اوکراین روز شنبه بار دیگر از جامعه جهانی خواست از تسلیم شدن در برابر مسکو خودداری کنند و اقدامات سخت تری علیه روسیه اتخاذ کنند. .

بیشتر بخوانید  برای اولین بار ، یک ایرانی به عضویت هیئت داوران المپیک درآمد

دیدگاهتان را بنویسید