جلسه کارگروه روابط عمومی اتحادیه بیمه گران ایران با حضور مدیر روابط عمومی اتحادیه و مدیر روابط عمومی شرکت های بیمه به میزبانی سرمد بیمه برگزار شد.
مهدی مهدوی در این نشست با خیرمقدم به مدیران روابط عمومی شرکت های بیمه گفت: امروزه حوزه ارتباطات و روابط عمومی جایگاه ویژه ای در سازمان ها پیدا کرده است که نشان از اهمیت این بخش دارد.
عضو هیئت مدیره و قائم مقام مدیرکل بیمه سرمد افزود: تحولات دنیای دیجیتال مستلزم تغییراتی در حوزه روابط عمومی و تبلیغات و همچنین روابط عمومی است تا از ظرفیت فضای دیجیتال برای ارتقای آن استفاده شود. اهداف سازمان.”
وی خاطرنشان کرد: استفاده از این فضا می تواند به افزایش مخاطب و افزایش کارایی تبلیغات کمک کند.
مهدوی با اشاره به اهمیت روابط عمومی در سازمان ها گفت: حوزه روابط عمومی نه تنها پرهزینه است، بلکه جنبه سرمایه گذاری نیز دارد و باید نقش این حوزه در سازمان ها و جامعه بهتر تبیین شود.
وی افزود: یکی از وظایف روابط عمومی در کنار فعالیت های تبلیغاتی، ایجاد این آگاهی در جامعه است که با هم افزایی همه شرکت های بیمه این حوزه می تواند در صنعت بیمه کشور اتفاق بیفتد و در کنار هم بتوانیم بهتر عمل کنیم. اقدامات و غلبه بر محدودیت ها انجام دادن.
معاون بیمه سرمد همچنین از مدیران روابط عمومی شرکت های بیمه خواست تا ریشه های نارضایتی مردم از برخی خدمات بیمه ای را شناسایی و به مدیران ارشد راهکار ارائه کنند.
اعضای کارگروه روابط عمومی اتحادیه بیمه گران پس از این جلسه به بررسی فضای رسانه ای صنعت بیمه، حضور در نمایشگاه های بانک ها، بورس، بیمه و اولویت های مورد نیاز مدیریت جدید روابط عمومی پرداختند.
روابط عمومی بیمه سرمد