زمان برداشت یارانه رئیسی | سرپرستان خانوار گوش به زنگ باشند



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: مبالغ یارانه نقدی ودیعه کمک هزینه زندگی درجه 136 به حساب سرپرستان خانوار از ساعت 24 روز شنبه 21 خرداد 1401 قابل افزایش است.

در اردیبهشت ماه 1401 همزمان با فاز 135، سازمان هدفمندسازی کمک‌ها مبالغ فاز 136 مربوط به خرداد 1401 را به حساب سرپرستان خانوار مشمول یارانه واریز و امکان برداشت وجه را در تاریخ 1396/09/13 اعلام کرد. زمان و در تاریخ بعدی.

فاز 136 همانند اردیبهشت ماه و بر اساس دهک های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای سرپرستان خانوار از دهک اول تا سوم 400 هزار تومان و از دهک چهارم تا نهم برای هر نفر 300 هزار تومان خواهد بود. .

همچنین بر اساس اطلاعات اولیه، اقساط تسهیلات قرض الحسنه 10 میلیون ریالی نقدی و معیشتی ناشی از ویروس کرونا از سرپرستان خانوارهای دریافت کننده این تسهیلات کسر شد.

خاطرنشان می شود ناظرانی که در اردیبهشت 1401 خواستار بررسی مجدد دهک ها و کاهش یارانه ها شده اند همچنان برای نظارت و نتیجه به سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مراجعه کنند.

ضمناً تا پایان مراحل ثبت نام و تصمیم گیری از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بررسی یارانه ثبت نام کنندگان و متقاضیان جدید کمک هزینه ادامه دارد و متقاضیان جدید که هنوز موفق به ثبت نام نشده اند می توانند با شماره تلفن همراه تماس بگیرند. me .gov.ir وارد شوید و خانواده خود را ثبت کنید.

بیشتر بخوانید  اعمال شب شهادت امام جواد ۱۴۰۱

شایان ذکر است، بر اساس دستور رئیس جمهور، متقاضیانی که یارانه آنها از دوره های گذشته لغو شده و یا به هر دلیلی از ثبت نام یارانه خارج شده اند، پس از طی مراحل ثبت نام و بررسی شرایط متقاضی در صورت داشتن شرایط مشابه سایر موارد دریافت کنندگان جدید یارانه از یارانه.


دیدگاهتان را بنویسید