بابک زنجانی یک نوازنده ویولن فوق میلیاردر است


بابک زنجانی

غلامحسین محسنی اژه ای، سخنگوی دادگستری و دادستان کل کشور از بازداشت بابک زانیانی میلیاردر ایرانی روز دوشنبه (۹ آذر) خبر داد.

بابک زنجانی یک نوازنده ویولن فوق میلیاردر است

بابک زنجانی

بابک زنجانی می گوید که مالک بیش از 70 شرکت از جمله هلدینگ توسعه سورینت کشم، اولین بانک سرمایه گذاری اسلامی در مالزی، سهامداران خطوط هوایی انور ترکیه، موسسات مالی اعتباری در امارات متحده عربی و بانک ارزش تاجیکستان است.

بابک زنجانی

زنجانی مالک شرکت هواپیمایی کشم و باشگاه ورزشی راه آهن سورنتو است. او همچنین شرکت هایی در دوبی، ترکیه و تاجیکستان دارد.

بابک زنجانی

بابک زنجانی ویولن می نوازد

بابک زنجانی

در تصاویر مختلف در کنار سیاستمداران، بازیگران سینما و همچنین بازیکنان مشهور فوتبال دیده می شود. عکس: بابک زنجانی و سردار رویانیان مدیرعامل پرسپولیس

بابک زنجانی

بابک زنجانی در مراسم تجلیل از ناصر ملک مطیعی با حضور سردار روژانیان مدیرعامل پرسپولیس عدد شش را به نشانه پیروزی تاریخی سرخ پوشان پایتخت مقابل استقلال نشان می دهد. امیر جعفری بازیگر مستقل سینما و تلویزیون نیز شماره چهار را چهار پیروزی متوالی آبی ها در دربی پایتخت نشان داد.

بابک زنجانی

این عکس متعلق به «اولین جشنواره ملی تولیدکنندگان جوان» است که در آبان ماه ۱۳۸۶ برگزار شد. زنجانی با معرفی رئیس هیئت مدیره «خانه صنعت و معدن جوانان ایران» به عنوان یکی از تهیه کنندگان نمونه و جوان کشور معرفی شد.

بابک زنجانی

بابک زنجانی به دولت محمود احمدی نژاد منصوب شد.

بابک زنجانی

مهرداد بذرپاش، نماینده اصولگرای مجلس حامی محمود احمدی نژاد که در انتخابات ریاست جمهوری گذشته از سعید جلیلی حمایت کرده بود، در عکس بالا در مراسم با بابک زنجانی قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید  معرفی کامل بهزاد لیتو خوانند محبوب نسل جوان

بابک زنجانی

احترام به زنجانی توسط وزرای دولت احمدی نژاد و برخی نمایندگان مجلس

بابک زنجانی

زنجانی با امامعلی رحمان اف رئیس جمهور تاجیکستان. عکس دیگری از او در کنار ماهاتیر محمد نخست وزیر سابق مالزی منتشر شده است.

بابک زنجانی

سجد حسن میرکاظمی و حسن زنجانی در هواپیمای شخصی.

بابک زنجانی

زنجانی در مصاحبه ای گفت: در حال حاضر در ایران و سایر کشورها با 17 هزار کارمند مشغول به کار و ارائه خدمات هستم.

منبع: چهره ها


دیدگاهتان را بنویسید