عدم ثبت نام بیمار بستری عروق کرونر در بیمارستان کیش طی 40 روز گذشته



به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی مرکز توسعه سلامت، محمدرضا رضانیا روز پنجشنبه گفت: بر اساس شاخص های ایمن سازی، در نوبت سوم 74 درصد و در نوبت اول 100 درصد واکسیناسیون در جزیره کیش به ثبت رسیده است. و دور دوم گرد “.

وی واکسیناسیون را موثرترین راه برای افزایش ایمنی در برابر کرونا دانست و گفت: امیدواریم با تکمیل واکسیناسیون در دور سوم، رقم 74 درصد به بیش از 90 درصد برسد.

رضانیا در خصوص وضعیت قلبی جزیره کیش گفت: بیش از چهل روز است که یک بیمار بستری مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان کیش ثبت نشده و هیچ مورد فوتی بر اثر ویروس کرونا در جزیره کیش ثبت نشده است. ” شش ماهه.»

وی با اشاره به اینکه ویروس کرونا همچنان در گردش است، بر رعایت اصول ایمنی و رعایت فاصله فیزیکی و استتار در اماکن عمومی تاکید کرد.

رئیس کمیسیون واکسیناسیون کرونا در کیش با اشاره به اینکه بیش از یک ماه است که این واکسن از مجمع شهرستان به مرکز توسعه بهداشت کیش منتقل شده است، افزود: کارشناسان این مرکز آماده تزریق واکسن به مراجعین هستند. ” از ساعت 8 الی 13:30

مریم ستاریان افزود: واکسن های تایید شده در کشور در جزیره کیش موجود است و افراد برای واکسینه شدن نیازی به ثبت نام در سامانه ندارند.

وی افزود: در حال حاضر نوبت اول و دوم واکسیناسیون برای افراد بالای پنج سال، نوبت سوم برای افراد بالای 18 سال و نوبت چهارم برای افراد بالای 70 سال انجام می شود. بیماران خاص و کادر پزشکی.

بیشتر بخوانید  علت مسمومیت دانشجویان زنجان امروز ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ – ایران چطور

دیدگاهتان را بنویسید