برنامه های بانک توسعه تعاون برای توسعه دانش و مهارت فنی و تخصصی شعب



کریم میرزاخانی به سهم مهارت های فنی و تخصصی شعب در انجام وظایف محوله و دستیابی به اهداف شعب اشاره کرد و گفت: شعب بانک ها و خط مقدم جامعه محور بوده و دارای مهارت های روابط انسانی و مهارت های فنی و تخصصی در معرفی و ارائه خدمات هستند. نقشی در موفقیت و عملکرد صحیح شعبه در به حداکثر رساندن رضایت مشتری و جامعه دارد.

میرزاخانی طراحی و اجرای کارگاه های نیمه متمرکز و کاربردی با رویکرد تلفیقی در مدیریت واحدهای استانی و واحدهای تابعه برای رفع نیازهای شعب و همچنین طراحی اجرای برنامه های آموزشی با رویکرد مذکور در خراسان رضوی گیلان را برشمرد. استان های البرز، همدان، کرمان و بومازندران در حوزه های تخصصی گزارش دادند.

وی افزود: برنامه های مذکور غیرمتمرکز بوده و با استفاده از ظرفیت های مربیان داخلی و خارجی منابع، مطالب و آزمون ها در سامانه مدیریت آموزش بارگذاری و در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد و کارگاه های آموزشی در ادارات کل استان ها و حضوری برگزار می شود. است.

حسن عاشقی، رئیس اداره کل آموزش بانک توسعه تعاون با تاکید بر اهمیت توسعه دانش و مهارت های فنی و حرفه ای کارکنان شعب، در تشریح آموزش همکاران در شعب گفت: در سه ماهه اول سال مبادلات ارزی حوزه های اعتباری و مالی محور اصلی بودند. در همین راستا آموزش همکاران ارزی در مرکز آموزش و تحقیقات و در سه استان خراسان رضوی، گیلان و البرز به صورت حضوری و با تاکید بر مسائل کاربردی آغاز شد.

بیشتر بخوانید  بلینکن: ایالات متحده از تلاش های دولت عراق حمایت می کند

رئیس اداره کل آموزش بانک توسعه تعاون خاطرنشان کرد: طرح آموزشی نیمه متمرکز و ترکیبی در استان های هرمزگان و بوشهر با محوریت تخلفات اداری، نظارت- بازرسی، اعتبار اسنادی و مهارت های بازاریابی و فروش برگزار شد. در تاریخ 20 می و 17 ژوئن به صورت حضوری برگزار می شود. عاشقی، برنامه آموزشی تحلیل صورت های مالی را از دیگر برنامه های آموزشی ترکیبی شعبه محور برشمرد که در 29 اردیبهشت ماه در استان همدان و 21 خرداد در استان کرمانشاه برای همکاران شعب و مدیریت شعب برگزار شد. خردادماه در استان مازندران ویژه همکاران رهبری شعب و شعب برگزار می شود.

روابط عمومی بانک توسعه تعاون

دیدگاهتان را بنویسید