جزئیات سرقت مسلحانه از طلافروشی در تهران



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، علی ولی پور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: 30. خردادماه امسال پس از وقوع یک فقره سرقت مسلحانه در منطقه خانی آباد نو، رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی با بیان اینکه سارقان در جریان این سرقت مسلحانه 30 گلوله شلیک کردند، ادامه داد: سه شهروند که پس از سرقت مسلحانه قصد جلوگیری از فرار متهم را داشتند مورد اصابت گلوله قرار گرفتند که متاسفانه در این حادثه یکی از آنها کشته شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه سارقان توسط ماموران پلیس و شهروندان دستگیر شدند، ادامه داد: در تحقیقات کارآگاه اداره یکم پلیس آگاهی مشخص شد که متهمان با سرقت اسلحه از طلافروشی دیگری در پرند در شهر پرند اقدام کردند. 2013. .

ولی پور گودرزی گفت: کارآگاهان بند یک متوجه شدند متهم از فردی در مشهد اسلحه کلاشینکف خریداری کرده و برای ارتکاب سرقت یک دستگاه موتورسیکلت را از ورامین به تهران منتقل کرده اند.

در ادامه تحقیقات متهم به دو فقره سرقت مسلحانه در استان تهران و شهرستان پرند اعتراف کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان برای کشف جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی قرار دارند و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

روز سه شنبه 20 خرداد 1401 حوالی ساعت 9 شب، خبر سرقت از یکی رسید. جواهر سازی در روستای خانی آباد به مرکز اورژانس 110 اطلاع داده شد که سارقان حین سرقت با کلاشینکف و چکش به طلافروشی در روستای خانی آباد رفته و قصد سرقت از طلافروشی را داشتند که پلیس ناکام ماند و دستگیر شدند. .

بیشتر بخوانید  لیندا کیانی به سوگ نشست

دیدگاهتان را بنویسید