هجدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خواستار مقاومت شد



فراخوان هجدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت در بخش های صحنه، خیابان و محیط، نمایش، رادیو تئاتر، تله تئاتر و تئاتر ملل منتشر و در اختیار جامعه هنری قرار گرفت.

18. جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت با رصد تلاش‌ها، رویکردها و آموزه‌های گذشتگان، با تمرکز بر تولید همراه با یادگیری و ارتباط دو سویه بین هنرمندان و مردم سراسر ایران و جهان، به دنبال برداشتن گامی نو در فرآیند تفکر برانگیز است. جریان اسلامی و فعالیت های فرهنگی، هنری و اجتماعی تولید در جشنواره تئاتر.

در این دوره از جشنواره دو بخش جدید تئاتر ملل با محوریت کشورهای اسلامی و پیاده روی بزرگ اربعین حسینی و تله تئاتر اضافه شده است و تمامی بخش های جشنواره بر اساس تولید آثار جدید پذیرای هنرمندان است. . . در این دوره نیز بخش نمایش پذیرای نویسندگان سایر ملل در چارچوب موضوعی جشنواره است. از دیگر بخش‌های جشنواره می‌توان به اجرای صحنه‌ای، خیابانی و محیطی، تئاتر رادیویی و نمایشنامه‌نویسی اشاره کرد.

برای اطلاعات بیشتر و همچنین مطالعه فراخوان ها و اخبار این جشنواره می توانید پایگاه اطلاع رسانی رسمی هجدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت به نشانی www.moghavemattheater.ir را مشاهده کنید.

هجدهمین تئاتر بین المللی مقاومت به همت انجمن تئاتر انقلاب و بنیاد فرهنگی دفاع مقدس فتح و به دبیری سید وحید فهر موسوی از شهریور تا آذر 1401 در ایران و کشورهای اسلامی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید  خلاصه اتفاقات و اخبار روز | خلاصه اخبار روزانه ۲۸ تیر ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید