وام فوری بدون ضامن و آسان



به گزارش سلام نو، وام جاری بانک رفاه برنامه ریزی شد. بانک رفاه اعلام کرد مشتریان این بانک می توانند بلافاصله تا سقف 100 میلیون تومان وام دریافت کنند. این وام فوری می تواند بدون ضامن و فقط با کسر باشد. با شروع سال 1401، بانک ها دریافت وام های جاری را آسان تر کردند. به گفته بانک رفاه، اخذ این وام جاری برای مشتریان بسیار مفید است.

بانک مهر ایران به افراد واجد شرایط نیازمند تسهیلات برای خرید کالا وام ۱۰۰ میلیون تومانی می پردازد که این وام قرض الحسنه بوده و تنها ۴ درصد کارمزد سالانه تعلق می گیرد.

به گزارش بانک اول بانک مهر ایران، وام 100 میلیون تومانی برای افراد واجد شرایطی است که برای خرید کالا نیاز به تسهیلات دارند. این وام در قالب طرح «کالا کارت» بازپرداخت می شود، افرادی که خواهان وام 100 میلیون تومانی از بانک مهر ایران هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. این وام یک وام خوب است و فقط 4 درصد کارمزد سالانه داده می شود. مدت بازپرداخت وام توسط وام گیرنده تعیین می شود و حداکثر به 24 ماه می رسد. مشتریانی که این تسهیلات مهر ایران را دریافت می کنند، تنها از فروشگاه های طرف این قرارداد امکان خرید خواهند داشت.

اقساط این وام 4 میلیون و 342 هزار و 492 هزار تومان است. سود کل این تسهیلات 4 میلیون و 219 هزار و 813 تومان و کل مبلغ وام و سود 105 میلیون و 279 هزار و 813 تومان خواهد بود.

بیشتر بخوانید  رکود در بازار لوازم خانگی/واردات لوازم خانگی خارجی آزاد می شود؟

دیدگاهتان را بنویسید