وام جاری 20 میلیونی با سود 18 درصد.



به گزارش سلام نو، بانک ملی ایران وام متفاوتی را با سپرده طلا به مشتریان خود ارائه کرد. این وام 20 میلیون تومانی در ازای رهن مقداری طلا در بانک کارگشایی شعبه بانک ملی به متقاضیان ارائه می شود.

وام های جاری مجموعه ای از وام های جذاب و تسهیلات بانکی است. صاحبان مشاغل، زوج های جوان، کارآفرینان، صاحبان خانه های کوچک و به طور خلاصه، هر کسی که می خواهد در حرفه، زندگی و تحصیلات خود تغییر ایجاد کند. می تواند از وام بانکی جاری به عنوان یک شرکت وابسته بهره مند شود. وام های جاری به کمک کسانی می آید که نیاز مبرم به مقادیر زیادی پول نقد دارند. زیرا نقدینگی ضرر دائمی مردم است. بنابراین نیاز به پول نقد برای تحقق هر پروژه ای مردم را به استفاده از وام های فوری و مزایای ارائه شده توسط بانک ها ترغیب می کند.

سقف 2 میلیون تومان و نرخ کارمزد 2 درصد است. خریداران برای دریافت وام باید 30 گرم طلای تزئینی را در بانک کارگشایی رهن کنند. حداکثر مدت بازپرداخت وام یک ساله و فقط یک قسط می باشد.

اما وام 20 میلیون تومانی در قالب قرارداد جعلی با سود 18 درصد پرداخت می شود. متقاضیان دریافت این تسهیلات باید 100 گرم طلای تزئینی داشته باشند و به بانک کارگشایی تحویل دهند. حداکثر مدت بازپرداخت این وام یک ساله و در یک قسط خواهد بود.

همچنین کسانی که می خواهند این وام را دریافت کنند باید اصل شناسنامه و کارت ملی، حساب سیبا و حساب خرید طلای امانت داده شده به متصدی بانک کارگشایی را نیز ارائه دهند. همچنین امکان تمدید بازپرداخت وام برای یک سال دیگر نیز وجود دارد. / خبر در حال انتشار است

بیشتر بخوانید  ایا فردا به علت الودگی هوا تعطیل است مدارس ادارات و دانشگاه یکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید