دولت نمی تواند یارانه ها را مدیریت کند



به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، حجت الاسلام تقوی گفت: عده ای در فضای مجازی کلافه کرده اند که حزب اللهی ها، علاقمندان و مومنان باید وارد این فضا شوند و با آن مقابله کنند.

حجت‌الاسلام سید رضا تقوی روز شنبه در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در مصلای اردبیل اظهار داشت: موضوع انقلاب اسلامی ایران از ابتدای انقلاب ملی، موضوع عاشورا بوده است.

وی با بیان اینکه این انقلاب یکی از مهمترین پدیده هایی است که در قرن بیستم رخ داد و نقشه سیاسی جهان را تغییر داد، افزود: برای مطالعه هر انقلابی باید رهبری آن را شناخت، شخصیت و وابستگی های انقلابی آن را تحلیل کرد. . باید بررسی شود.

وی گفت: امروز بر سر ایشان مقام معظم رهبری نشسته است که تنها هدیه و تنها فرد بدون تعارف و لباس زیبای امام و رهبری است و همانطور که در سخنرانی گسترده امروز ایشان دیدیم رهبری مجلس را بر عهده دارد. مردم خوب هستند، امید می دهد.” ادامه می دهد روی صحنه.

حجت الاسلام تقوی با بیان اینکه ایران به برکت خون شهدا، رهبری ائمه اطهار(ع) و رهبری و حمایت مردم، نیروی بلامنازع منطقه است، گفت: امروز جنگ افکار و اندیشه هایی است که از رسانه ها و فضای مجازی استفاده می کنند. .

وی گفت: این در حالی است که هنوز مشکل داریم و عملیات اقتصادی که سال ها پیش باید انجام می شد، اکنون در حال انجام است. چون دولت دیگر نمی تواند یارانه ها را مدیریت کند و در همین شرایط عده ای در فضای مجازی به هم ریخته اند که حزب اللهی ها، علاقمندان و مومنان باید وارد این فضا شوند و با آن مواجه شوند.

بیشتر بخوانید  چرا ما ایرانی‌ها دوست داریم بلافاصله بعد از غذا خوردن بخوابیم؟ | دلایل عجیب که باورت نمیشه!

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلام شهر و پردیس در مجلس با تاکید بر اینکه دشمن امیدوار است مردم را در خیابان ها آگاه کند، گفت: ما امام و رهبری با شعور و معرفت انتخاب کرده ایم؛ در این راستا، امام خمینی(ره) را انتخاب کرده ایم. انتخاب ما چشم بسته نیست و به دنبال امامت و رهبری با تدبیر بوده و هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید