ایرانی ها از چهارشنبه دچار مشکل می شوند!


دلگرم کننده به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: سازمان هواشناسی با اشاره به ورود انبوه گرد و غبار جدید از عراق به کشور از بارش باران در برخی استان ها از امروز تا جمعه خبر داد.


آلودگی هوا

روز چهارشنبه گرد و غبار از کشورهای همسایه دوباره وارد کشور شده و کانون های گرد و غبار محلی را تقویت می کند.

بر اساس تحلیل نقشه‌های سینوپتیک و آینده‌نگر سازمان هواشناسی، امروز در دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های سمنان و تهران، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و برخی از نقاط خراسان رضوی ابرناکی گاهی بارش باران، رعد و برق و باد شدید می گذرد . در برخی مناطق شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید در برخی نقاط باعث وزش گرد و خاک می شود.


آلودگی هوا

آسمان جنوب غرب و غرب کشور همچنان غبارآلود خواهد بود. فردا دوشنبه در بیشتر مناطق کشور جوی آرام و در غرب و جنوب غرب وزش باد شدید و در جنوب کشور با وزش باد شدید همراه با موج در خلیج فارس و دریای عمان پیش بینی می شود. . .

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از روز سه شنبه تا جمعه امواج متوسط ​​از غرب کشور عبور می کند که در ارتفاعات شمال غرب و غرب کشور و ارتفاعات مرکزی البرز رگبار و رعد و برق خواهد بود.

در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه علاوه بر ارتفاعات آلبورگ مرکزی در شمال آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و کردستان، بخش‌هایی از زاگرس مرکزی وافی در غرب و جنوب غرب و نواحی اصفهان، فارس و بوشهر پیش‌بینی می‌شود.

طی این دو روز وزش باد بر فراز کشور عراق موجب خیزان و سرایت گرد و خاک به غرب کشور شده که منجر به کاهش کیفیت هوا و دید افقی در این مناطق می شود.

بیشتر بخوانید  آخرین مهلت ثبت نام ازدواج دانشجویی + نحوه ثبت نام


دیدگاهتان را بنویسید