دلبری امیر مقاره خواننده ماکان بند برای طرفدارانش



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش شمانیوز: امیر مکاره خواننده گروه ماکان بند است. امیر مکاره او اغلب در سریال جزیره دیده می شود. امیر مکاره در ابتدا با سیروس مقدم کارگردان معروف همکاری داشت. او در این سریال با بازیگران خوبی چون محمدرضا فروتن همبازی شد. امیر مکاره او قبلاً با اجراها و آهنگ هایش طرفداران زیادی پیدا کرده است.

امیر مکاره

نام مستعار: ماکان بند

امیر مکاره: 12 آذر 95. تهران

رهام هادیان: 7 مرداد 1370، تهران

ملیت ایرانی

سبک (ها): پاپ

ساز (ها): گیتار، کیبورد، ساکسیفون

سال های فعالیت: 1395 تاکنون

ناشر: آهنگ جدید

اعضای فعلی: امیر مقاره

رهام هادیان

ایاشار خسروی

امیر میلاد هرگز

بیوگرافی امیر مکاره

امیر مکاره متولد 3 دی 1374 در تهران است. او در یک خانواده چهار نفره زندگی می کند و یک برادر کوچکتر به نام علی دارد. سرودن شعر را از نوجوانی آغاز کرد و از سال 1393 به صورت حرفه ای و مستقل کار خود را آغاز کرد. کار امیر مکاره برای اولین بار با سایت های ممنوعه ای مانند رادیو ملادی آغاز شد و به توقیف او منجر نشد. امیر مکاره مدرک دارد. او علاوه بر موزیسین ها و خوانندگان، در زمینه مدلینگ و سایر افراد مشهور و هنرمندان فعالیت می کند و با برندهای معروفی که با اکثر سلبریتی ها کار می کنند، به عنوان مدل در زمینه تبلیغات محصولات و لباس نیز فعالیت می کند. او همچنین از سال 1372 کار خود را به صورت رسمی در گروه ماکان بند آغاز کرد و به همراه رهام هادیجان که بهترین دوست و همکار اوست به اوج شهرت رسید.

بیشتر بخوانید  حل مشکلات کشور با از بین بردن اختلافات امکان پذیر است - خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

«ماکان بند» نام یک گروه موسیقی ایرانی متشکل از دو خواننده به نام‌های «رهام هادیان» و «امیر مقاره» است. «جشار حسروی» آهنگساز و از برجسته ترین نوازندگان ساکسیفون در سال ۱۳۹۵ پس از تشکیل این گروه، رهبری این گروه را بر عهده گرفت. این گروه بلافاصله پس از تأسیس و با حمایت حسن اردستانی، مدیرعامل آوازی نو.

رهام هادیان و امیر مکاره هر دو خواننده و آهنگساز نسل هفتاد ماکان بند هستند و با شروع فعالیت خود در مدت یک سال توانستند موفقیت و محبوبیت زیادی کسب کنند.

هادیان در خصوص همکاری خود با این گروه گفت: سال هاست که یک قطعه موسیقی می نوازم اما با شرکت در دعوتنامه با آقای خسروی آشنا شدم و به گروه ماکان بند آمدم.

نام «ماکان» اصالت فارسی دارد و نام یکی از پسران کاک از فرمانروایان مازندران در قرن چهارم هجری قمری است. وی ابتدا از سربازان متنفذ ابوالحسین ناصر در گرگان بود و پس از مدتی به حکومت تمیس منصوب شد.

این گروه نیز با حمایت ایشار خسروی تشکیل شد و آهنگ های خود را از سال 95 و 96 در رسانه های مجازی منتشر کرد و خیلی زود با سبک جدید موسیقی و صدای دو خواننده شناخته شد و دانلود آهنگ از این گروه پرطرفدارترین قسمت آن است. رتبه بندی از نظر دانلود در سایت های موسیقی.

امیر مکاره

عروسی امیر مکار خواننده ماکان بند

امیر مکاره 23 ساله هنوز ازدواج نکرده و مجرد است و گذاشتن عکس هایش با هواداران به عنوان عکس های امیر مکاره و همسرش صحت ندارد.

میگه: من تو زندگیم فقط دنبال یه دختر گشتم اون دخترم هست راه رفتن یاد میگیره که هست و من فقط جلوی دختر زانو میزنم او دوباره دختر من است.

بیشتر بخوانید  مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت مدار گسترش برگزار شد

ازدواج رهام هادیجان خواننده ماکان بند

رهام هادیجان 27 ساله هنوز ازدواج نکرده است اما برخی سایت ها تیترهایی با عکس های رهام هادیجان و همسرش دارند که صحت ندارد.

امیر مکاره

ماکان یعنی چی؟

ریشه نام ماکان فارسی و دیلمی است.

ماکان نام پسر شخصی به نام کاکی از فرمانروایان مازندران، حاکم دیالمه در قرن چهارم است که در ابتدا با ابوالحسین ناصر در گرگان زندگی می کرد و از سربازان بانفوذ او بود که برای مدتی بر سرزمین تامیس حکومت می کرد. چند وقت.

اولین آلبوم ماکان بند

ماکان بند به سرپرستی امیر میلاد نیکزاد و خوانندگی امیر مقاره و رهام هادیان اولین آلبوم رسمی خود دیوونه بازی را با 12 آهنگ در 31 شهریور 96 منتشر کردند.


دیدگاهتان را بنویسید