جاماندگان سهام عدالت در تیرماه سهام میگیرند



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: رئیس سازمان خصوصی سازی با تاکید بر اینکه از تیرماه 1401 فرآیند تخصیص بوده است. عدالت تقسیم می کند وی در آغاز گفت: 3 میلیون و 363 هزار و 700 نفر تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند. عدالت تقسیم می کند آنها مجبور نیستند سهام داشته باشند.

پس از آزادسازی سهام عدالت، مسئولان به طور جدی با واگذاری بقایای این اقدامات برخورد کرده اند و طی دو سال گذشته وعده های زیادی در خصوص زمان واگذاری سهام قانونی به بازماندگان این پرونده داده شده است. عمل.

برگزاری جلسات منظم دو وزارتخانه برای تعیین تکلیف بقایای عدلیه

در پایان اردیبهشت ماه 1401 رئیس سازمان خصوصی سازی با اعلام بقایای عدالت گفت: بند «الف» قانون بودجه دولت را موظف کرده است تا افراد تحت پوشش کمیته امداد، سازمان بهزیستی و افراد واجد شرایط را طبق ماده 138 تامین کند. 44 قانون اساسی سهام عدالت وجود دارد.

حسین قربان زاده ادامه داد: اصل 44 قانون اساسی سازوکاری را برای تعیین وزارت اقتصاد و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همکاری افراد مشمول سهام عدالت پیش بینی کرده است و اصرار ما این است که جلساتی را برگزار کنیم. تا پایان خرداد ماه مشخص خواهد شد که چه برنامه هایی برای بقای لوازم عدالت در دستور کار است.

وی بیان کرد: در ابتدا مبنای تقسیم سهام قانونی به بقیه سهام قانونی به 2 دهک اول و 4 دهک باقی مانده پرداخت شد.

بیشتر بخوانید  مبلغ یارانه مرداد ماه فاش شد

اقدامات عدالتخواهانه از ماه جولای بین بازماندگان توزیع خواهد شد

پس از انتشار این خبر و ادامه نظارت بر توزیع سهام سهامداران حقوقی، دقایقی پیش حسین قربان زاده، رئیس سازمان خصوصی سازی از توزیع سهامداران عدالت خبر داد و گفت: دریافتند یک میلیون و 337 هزار و 875 نفر از کمیته امداد و 2 میلیون و 25 هزار و 825 ​​نفر از سازمان بهزیستی حق دریافت سهام عدالت دارند که تاکنون نسبت به دریافت این اقدامات کوتاهی کرده اند.

وی ادامه داد: در مجموع 3 میلیون و 363 هزار و 700 نفر از این دو نهاد حمایتی سهمی از عدالت ندارند و باید به آن افراد سهمی داده شود.

قربان زاده در پاسخ به این سوال که چه میزان سهام به این افراد تعلق می گیرد، گفت: این موضوع هنوز تمام نشده است و چند هفته ای طول می کشد تا مشخص شود که سهام از چه منابعی به این افراد تعلق می گیرد. مردم. ”تخصیص داده شود.

مدیرعامل سازمان خصوصی سازی گفت: در مرحله بعدی برای افرادی که تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند اما در دو دهک اول هستند و مشمول این اقدامات هستند، اقدامات قضایی اعطا می کنیم.

وی گفت: از تیرماه 1401 روند واگذاری سهام قانونی به این افراد آغاز شد.


بیشتر بخوانید  دستگیری عوامل حفاری غیر مجاز یک منزل در اسدآباد

دیدگاهتان را بنویسید