در حال حاضر؛ مرحله دوم پرداخت یارانه 400 هزار تومانی



به گزارش سلام نو، ثبت نام از متقاضیان دریافت یارانه از روز گذشته آغاز شد. افرادی که آخرین رقم کد ملی آنها زوج است دیروز و امروز و افرادی که آخرین رقم کد ملی آنها شخص حقیقی است می توانند فردا و پس فردا برای دریافت یارانه اقدام کنند.

چگونه یارانه های بازمانده را ثبت کنیم؟

اگر شما یکی از بازماندگان کمک مالی هستید یا متقاضی جدید دریافت کمک هزینه هستید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که آخرین وضعیت ثبت نام خود را بدانید. برای این کار باید کد دستوری # کد ملی * 43857 * 4 * را انتخاب کنید. هنگامی که با این کد تماس می گیرید، به شما گفته می شود که اگر واجد شرایط دریافت کمک هزینه هستید، نیازی به ثبت نام ندارید. در غیر این صورت برای یارانه خانواده ام به آدرس mi.gov.ir اقدام کنید.

اگر به هر دلیلی نمی توانید برای کمک هزینه در این تاریخ درخواست دهید، می توانید در تاریخ 31 می و 1 ژوئن درخواست دهید، و حتی اگر در این تاریخ ها درخواست نکنید، دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. چون زمان ثبت نام جدید به زودی اعلام خواهد شد.

قبل از ثبت نام توجه کنید

برای ثبت نام برای کمک هزینه جدید، به برخی اطلاعات نیاز دارید و باید آن را داشته باشید. مثلاً شماره تلفن همراه با نام سرپرست خانوار، شماره ملی و تاریخ تولد سرپرست و کلیه اعضای خانواده، شماره حساب بانکی که قرار است یارانه در آن درج شود و کد ملی. خانواده ها از جمله اطلاعاتی هستند که باید ارائه شود.

بیشتر بخوانید  فال شمع امروز چهارشنبه 13 دی 1402 | فال شمع روزانه برای متولدین هر ماه | پیشگویی سریع بخت و سرنوشت

نحوه ثبت یارانه های بازمانده

مرحله اول: در https://sso.mi.gov.ir/login وارد شوید

مرحله 2: شماره تلفن همراه خود را در صفحه باز شده وارد کنید. تلفن همراهی که وارد می کنید باید به نام سرپرست خانوار باشد. در غیر این صورت امکان ثبت نام وجود ندارد.

مرحله 3: کد امنیتی را وارد کنید

مرحله 4: یک پیام متنی حاوی کد تأیید برای شما ارسال می شود. کد را بگیرید و در قسمت مورد نیاز وارد کنید. به خاطر داشته باشید که تنها چیزی که در این پیامک نیاز دارید یک شماره است. اگر لینکی را دیدید، اصلا روی آن کلیک نکنید

مرحله 5: پس از وارد کردن کد تایید وارد شوید

مرحله ششم: شماره ملی و تاریخ تولد سرپرست خانوار را وارد کنید

مرحله هفتم: در این مرحله سرپرست خانوار باید اطلاعات خود را وارد کند. ابتدا وضعیت تاهل، سپس کد پستی، سپس شماره شب را وارد کنید. این شماره برای حسابی است که می خواهید یارانه به آن پرداخت شود.

مرحله 8: اکنون زمان ثبت اطلاعات در مورد اعضای خانواده است. ابتدا روی افزودن عضو ضربه بزنید، سپس تعداد اعضای خانواده را انتخاب کنید. اطلاعات مورد نیاز هر یک از اعضا را پر کرده و در نهایت بر روی گزینه ثبت نام و ارسال نهایی کلیک کنید.

ثبت نام شما تکمیل شده و در صورت واجد شرایط بودن یارانه جدید، یارانه به شما واریز می شود، البته گفته می شود هنوز زمان آن مشخص نیست. اقتصاد آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید