به گزارش شمانیوز؛ حسینی معاون بیمه تجارت با بیان مطلب فوق گفت: یکی از اهداف شرکت تحول دیجیتال است که در ماه های اخیر تاکید ویژه ای شده و امسال نیز ادامه خواهد داشت. ابزارهای جدیدی در زمینه ارزیابی و جبران خسارت ایجاد شده است که با بهینه سازی آنها بر اساس اصل رضایت مشتری از تحول دیجیتال دریافت کرده ایم. استفاده از هوش مصنوعی در این زمینه از دیگر اهداف این شرکت است.
وی افزود: اهمیت اپلیکیشن بنو و سامانه بنو شاپ مورد تاکید قرار گرفت و مشخص شد که استفاده از این بسترها علاوه بر توسعه فروش بیمه نامه های خرد، رضایت مشتریان را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.
قائم مقام شرکت بیمه تجارت نو در خصوص وضعیت عمومی شرکت های بیمه اظهار داشت: شرکت در سه سال گذشته سودآوری خوبی داشته است اما در سال 1400 وضعیت شرکت های بیمه به دلیل فضای اقتصادی شرایط ویژه ای را تجربه کرد. با این حال شرکت های بیمه برای کسب سود بسیار تلاش کرده اند و با توجه به شرایط اقتصادی عملکرد خوبی داشته اند.
همچنین معاون بیمه تجارت در خصوص وضعیت بیمه سلامت در صنعت بیمه اظهار داشت: با توجه به افزایش غیرقابل پیش بینی تعرفه ها، حوزه درمان با افزایش چشمگیر ضریب خسارت و اثر مخرب دامپینگ و غیرفنی مواجه شده است. وی افزود: با توجه به شرایط مستمر در حوزه درمان به نظر می رسد اتحادیه بیمه گران و بیمه مرکزی نظارت بیشتری بر تعرفه ها داشته باشند. در حال حاضر بیمه گران نرخ ها و شرایط خود را به صنعت بیمه تحمیل می کنند که با ایجاد نظام تعرفه ای در این حوزه، قدرت چانه زنی شرکت های بیمه افزایش یافته و نرخ های غیرفنی به حداقل ممکن می رسد.
حسینی در پایان در خصوص وضعیت شرکت بیمه تجارت نو در سال جاری گفت: در سال 1401 امیدواریم با توجه به تلاش های قابل تقدیر همکاران تجارت نو در ارائه ابزارهای جدید و تعیین استراتژی مناسب، این شرکت با شرایط بسیار بهتر از قبل خواهد بود. ” نمونه کارها برای سودآوری خوب.
بیمه تجارت عمومی روابط عمومی