سی و هفتمین رویداد استارتاپی « حمل و نقلی شو » برگزار شد



آنچه دیگران می خوانند:

همانطور که از ستاد “نهمین نمایشگاه ترافیک و فعالیت های مرتبط ریلی” اعلام شد، سی و هفتمین رویداد استارتاپی “نمایش حمل و نقل” با حضور 100 نفر از جوانان فعال در حوزه فناوری در قالب 10 تیم برگزار شد. در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران. شد. در جریان این رویداد فناوری و دانش بنیان، شرکت کنندگان در قالب تیم های تخصصی با هدف ایجاد محصول اولیه (MVP) و شرکت در این فرآیند آموزشی – تجربی به مدت سه روز به رقابت پرداختند. شرکت کنندگان در این رویداد تمامی فرآیندهای ایجاد کسب و کار نوپا در حوزه حمل و نقل ریلی را به صورت فشرده تجربه خواهند کرد و در پایان نتیجه فعالیت تیمی خود را به داوران و سرمایه گذاران و برترین ها ارائه خواهند کرد. تیم ها برنده جوایز خواهند شد.این ارزشمند است و همه شرکت کنندگان از حمایت مادی و معنوی حامیان مالی برخوردارند.

حمل و نقل - شروع 2

مراسم اختتامیه این رویداد فناوری روز جمعه 5 خردادماه با حضور دکتر شهابی دبیر علمی رویداد، دکتر قبادی مدیر عامل شرکت لجستیک فولاد، کارآفرینان، اساتید و سرمایه گذاران فعال برگزار شد. در این منطقه. به هفت تیم به عنوان بهترین تیم ها جوایز اهدا شد: دو تیم اول: “Pai Mod” و “Rail Barrow”، دو تیم دوم: “Rail Game” و “Safe Bar”، دو تیم سوم: “Plaimate” و “Travel”. “. مترو” و تیم “متروکالا” به عنوان یک تیم شایسته ستایش مورد ستایش قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید  کدام خودروها در طرح نوروزی پلیس ۷۲ ساعت توقیف می شوند

با حمایت شرکت لجستیک فولاد، مقرر شد طی سال آینده تا دهمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی در سال 1402 از تیم های شرکت کننده در این رویداد حمایت شود و همچنین فضای لازم برای چرخش ایده شرکت کنندگان در رویداد و سایر ایده پردازان فراهم شود. . به محصولات و ارائه خدمات مورد نیاز صنعت ریلی کشور می پردازد

رویداد استارتاپی «نمایش حمل و نقل» یک رویداد استارتاپی به مدت 54 ساعت است که شرکت کنندگان از طریق یک بسته آموزشی فشرده با فضای کارآفرینی در حوزه حمل و نقل ریلی ایران و جهان آشنا می شوند. نحوه راه اندازی کسب و کار بر اساس نیاز صنعت حمل و نقل را بیاموزید و از طریق اساتید و فعالان این حوزه با فرصت ها و تهدیدهای این حوزه آشنا شوید.

قسمت دوم این رویداد فضای واقعی ایجاد کسب و کار را برای شرکت کنندگان شبیه سازی می کند تا شرکت کنندگان در محیطی پویا و خلاق تیم های کاری خود را تشکیل دهند و مراحل شروع یک کار اسلامی- قرآنی را از ابتدا تا انتها طی کنند. به شدت تجربه کنید.

در پایان تیم های کاری نتیجه کار سه روزه خود را به سرمایه گذاران ارائه و به قضاوت می پردازند و در نهایت سرمایه گذاران تیم هایی را انتخاب می کنند که پتانسیل کافی برای سرمایه گذاری داشته باشند. و بهترین تیم ها جوایز نقدی دریافت می کنند.

محورهای این رویداد عبارتند از: وب و برنامه های کاربردی در حوزه حمل و نقل ریلی، سفر و گردشگری در حوزه حمل و نقل ریلی، سیستم های حمل و نقل هوشمند در حوزه حمل و نقل ریلی، حمل و نقل ترکیبی، مدیریت منابع انسانی در حوزه حمل و نقل. مدیریت مصرف انرژی در حوزه حمل و نقل ریلی، سیستم های تدارکات، مزایده ها و مناقصات در حوزه حمل و نقل ریلی، حمل و نقل ریلی شهری، تعمیر و نگهداری سیستم های حمل و نقل ریلی، تامین مالی در حوزه حمل و نقل ریلی، تعاملات B2B و B2C در این زمینه حمل و نقل ریلی، مدیریت دانش، نوآوری و انتقال فناوری ها در حوزه حمل و نقل ریلی، صنایع کمکی و مرتبط با صنعت ریلی، مدیریت ارتباطات و سیگنال های الکتریکی، توسعه فناوری ها در حوزه حمل و نقل ریلی (متاوری، هوش مصنوعی، مجازی) واقعیت و واقعیت افزوده خیابان و غیره)، سیاست گذاری، مقررات و قوانین در زمینه حمل و نقل ریلی

بیشتر بخوانید  با این ترفند تلخی خورش بادمجان رو بگیر

حمل و نقل - شروع 3

نهمین نمایشگاه ترافیک ریلی و صنایع وابسته از سه شنبه 3 تا جمعه 5 خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.


دیدگاهتان را بنویسید