دستگیری قاتل دو محیط بان در فارس/ طرح قتل شکار غیرمجاز اعلام شد



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، فرمانده انتظامی استان فارس گفت: قاتل و همدستش که هفته گذشته دو محیط بان را در کوه های اطراف شهرستان بوانات کشتند، دستگیر شدند.

سردار «رهامبخش حبیبی» اظهار داشت: 6. امسال در ارتفاعات کوه های حفاظت شده «دره باغ» شهرستان بوانات بین شکارچیان و محیط بانان درگیری رخ داد که منجر به درگیری دو محیط بان و مجروح شدن شد. پلیس بلافاصله اقدامات فنی را برای شناسایی و دستگیری مهاجم آغاز کرد.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی از لحظات اولیه حادثه در تحقیقات تخصصی و پلیسی در کمتر از 4 روز موفق به شناسایی قاتل و همدستش شدند که برای شکار غیرقانونی به کوهستان رفته و با محیط بانان درگیر و شروع به تیراندازی کردند. “مخفیگاه آنها را دستگیر کنید.

فرمانده انتظامی شهرستان فارسا با اشاره به اینکه قاتل 32 ساله و همدستش به همراه همدست 31 ساله خود علت و انگیزه این قتل را غیرقانونی اعلام کردند، گفت: متهمان با تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند. برای رسیدگی دادگاه

سردار «حبیبی» با بیان اینکه در تحقیقات از مخفیگاه متهمان سلاح و مهمات شکاری غیرمجاز کشف شد، از شهروندان و محیط بانان خواست تخلفات احتمالی در حوزه های مختلف محیطی را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند. می تواند در اسرع وقت حل شود

بیشتر بخوانید  ماجرای جنجالی سیلی خوردن کارگر هتل در شیراز چه بود؟ -

دیدگاهتان را بنویسید