خط رنگ، بدنه و چاپ به سایت ایران خودرو تبریز اضافه می شود



به گزارش سلام نو، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، با بیان اینکه تمرکز ما بر مدیریت فعالیت های اقتصادی و سودآوری برای ذینفعان است، گفت: یکی از مزیت های اصلی ایران خودرو توانایی طراحی و ساخت نیروهای محرکه و به تبع آن است. تولید و تامین نیروی محرکه.” خودرو را در دستور کار جمع آوری خارج از ایران قرار دادیم.

مهدی خطیبی در نشست با رئیس کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی و سازندگان قطعات استان آذربایجان شرقی در ایران خودرو در تبریز، افزود: مرکز تجارت و توسعه خدمات و عرضه و کار ایران خودرو وسایل نقلیه.
وی با اشاره به چشم انداز صنعت خودرو تا سال 1404 گفت: باید برای صادرات برنامه مشخصی داشته باشیم و قطعا با افزایش کیفیت محصولات مسیر بازارهای صادراتی باز خواهد شد.
خطیبی درباره برنامه ریزی برای تبدیل گروه صنعتی خودرو به ایران گفت: در صورت عدم صادرات محصولات باکیفیت، تولید ما سودی نخواهد داشت و برنامه ریزی برای این موضوع در ادامه تولید و توسعه صنعت خودروسازی کشور اجتناب ناپذیر است. “
وی از اضافه شدن خط رنگ آمیزی ایران – تبریز خودرو تا دو سال آینده خبر داد و گفت: پس از آن خط تولید بدنه و سالن پرس با ظرفیت تولید سالانه 100 هزار دستگاه خودرو به این سایت تولید اضافه می شود. “
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با تاکید بر توسعه گیربکس و موتور خودروهای تجاری سنگین و سبک سنگین در شرکت های ایدم و چرخشگر گفت: کیفیت این قسمت از محصول نیز باید افزایش یابد.
وی خطاب به تولیدکنندگان استان آذربایجان شرقی گفت: با ارائه محصول با کیفیت شرایط رقابتی را تضمین کنید.
حتیبی با اشاره به برخی سیاست‌های غلط در صنعت خودرو کشور در سال‌های اخیر از جمله قیمت‌های دستوری، گفت: در سال 1400 به دلیل برخی اقدامات غیراقتصادی، ایران خودرو متحمل زیان انباشته قابل توجهی شد که برخی از آن‌ها ناشی از این سیاست است. “
وی در تشریح طرح توسعه گروه صنعتی خودرو ایران، طرح کامل تولید خودرو از ابتدای خردادماه را عاملی برای ایجاد انگیزه و نشاط در مجموعه دانست و گفت: به سمت ساماندهی سامانه پرداخت به شبکه عرضه پیش می رویم. پرداخت 11.55 میلیارد تومانی اسفند سال گذشته از ابتدای فروردین تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری، پرداختی ما به شبکه عرضه دو برابر ارزش خرید است.
خطیبی از استفاده از ابزارهای مالی جدید برای پرداخت به شبکه تامین خبر داد و گفت: تامین مالی جدید با بانک تجارت، بازخرید بدهی و LCC داخلی برای مدیریت بهتر سیستم پرداخت در حال انجام است.
مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: پرداخت نقدی در شرایط خوبی است و در حال حرکت به سمتی هستیم که طی دو تا سه ماه آینده نیازمندی های قطعه ساز بیش از 120 روز نباشد.
وی افزود: اگر مانعی وجود داشته باشد که مانع عملکرد مناسب و رضایت بخش شود، قطعا آن را برطرف می کنیم.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: نگاه به کیفیت هیات مدیره جوان و پویا ساپکو قطعا در کوتاه مدت در افزایش کیفیت محصولات منعکس خواهد شد.
وی با انتقاد از تناقضات در ایجاد سیاست ها و اهداف در صنعت خودرو گفت: در شرایطی که انتظار می رود کیفیت و توسعه محصولات خودروسازی داخلی با قیمت مناسب افزایش یابد، خودروساز قادر به پوشش تولید نیست. ” هزینه دارد و متحمل ضرر می شود.»
خطیبی وظیفه ذاتی خودروسازان را توسعه، تولید و عرضه محصولات و ایجاد اشتغال از آثار افزایش تولید دانست و با تاکید بر فعالیت بر اساس الگوی اقتصادی گفت: با افزایش تولید در ایران، خودروهای دیزلی برای 4000 نفر شغل ایجاد می کند. امسال. “
وی گفت: ریشه‌ها و مشکلات ساختاری باید ریشه‌کن شود.
وی زنجیره تولید خودرو را سودآور دانست و گفت: تا زمانی که برای رفع مشکلات تلاش نکنیم نمی توانیم از عملکرد صنعت خودرو در کشور دفاع کنیم.
خطیبی تولید خودروی کامل و بدون نقص را پیش شرط شفاف سازی در روند تولید و ارائه آمار دقیق به جامعه عنوان کرد و گفت: افزایش سرعت تردد، جلوگیری از افزایش هزینه های مالی و افزایش کیفیت از دیگر دستاوردهای این امر است. اندازه گرفتن.”
شایان ذکر است در این دیدار و بازدید که با حضور معاون توسعه و تولید ایران خودرو و مدیرعامل ایران خودرو دیزل برگزار شد، پرنیان رئیس سازمان صمت استان آذربایجان شرقی به تشریح وضعیت تولید در استان و موانع و انتظارات موجود.

بیشتر بخوانید  عضو کمیسیون بهداشت مجلس: 27 کشور دنیا در صف خرید واکسن ایرانی کرونا هستند- اخبار قزوین - اخبار استانها تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید