دلیل طلاق خواننده معروف ترکیه از همسرش فاش شد!


هفته گذشته پس از 6 سال زندگی مشترک، مهسون گرمز گل خواننده محبوب ترکیه و همسرش آس بینا به صورت دوستانه از هم جدا شدند. این زوج با دختری به نام بهمن ازدواج کردند.


گل سرخ ماهسون

ماهسون، خواننده محبوب ترک که چندین سال از دنیای خوانندگی بازنشسته شده بود، در شب سال نو میلادی (2022) با انتشار آهنگ هایی از آخرین آلبوم خود در یک کنسرت تلویزیونی به صحنه موسیقی بازگشت. اما تب بازگشت او هنوز سرد نشده و اخبار و شایعات پیرامون زندگی او به تیتر اول روزنامه ها و مجلات ترکیه رسیده است; اتفاقات ناخوشایندی که در نهایت منجر به جدایی این خواننده محبوب از همسرش شد.


گل سرخ ماهسون

سلفی تکان دهنده ماهسون

سلفی منتشر شده محسون 52 ساله با دختری جوان خیلی زود دست به دست شد. همین عکس باعث رسوایی خواننده معروف ترکیه شد. این عکس به شکلی غیرعادی در داخل خانه ای گرفته شده که خانه همان دختر جوان به حساب می آید. اگرچه این اظهارات در حد حدس و گمان باقی مانده است، اما سکوت ماهسون در توضیح این عکس تردیدهایی را ایجاد می کند.

همسر ماهسون در زمان تیراندازی برای تحصیل با دخترش به آمریکا سفر کرد. زمانی که این خبر به گوش همسر ماهسون، آج جه بینا رسید و با دیدن تصویری غیرعادی و منشوری از همسرش ماهسون، نام خانوادگی خود (Kırmızıgul) را از پروفایل رسمی خود در شبکه های اجتماعی حذف کرد. سپس برای طلاق به ترکیه بازگشت.

روزنامه حریت می نویسد اجه بینایی به محض ورود به ترکیه بدون معطلی به دادگاه رفت و درخواست طلاق داد. او به نزدیکان خود گفته است که نباید در ازدواج اجازه چنین اتفاقاتی را داد. واسه همین دارم طلاق میگیرم

بیشتر بخوانید  جزئیات تعطیلی واحد های صنفی نجف آباد بعلت ویروس کرونا

آجا بینا خودش وکیل است. در نتیجه او توانست به سرعت درخواست طلاق بدهد. او طی یک جلسه 15 دقیقه ای در دادگاه منطقه آسیایی استانبول از محسون طلاق گرفت. بر اساس رای دادگاه حضانت دخترشان بر عهده مادر کودک خواهد بود.

ماهسون از نتیجه دادگاه و طلاق همسرش ناراضی بود و دادگاه را ترک کرد. او پس از جلسه در بیانیه ای گفت: “من تمام تلاشم را کردم تا ازدواجمان را نجات دهم، اما این اتفاق نیفتاد. به دلیل اختلاف نظر تصمیم به جدایی گرفتیم.” «فرزند ما با مادرش در حبس است.

آجه بینایی همسر مهجه که پس از محسون دادگاه را ترک کرد به خبرنگاران گفت:

من درخواست طلاق دادم و این اتفاق افتاد و طلاق گرفتیم.

هر دو سؤالات خبرنگاران در مورد اتهامات خیانت را بی پاسخ گذاشتند و رفتند.

Mahsun Kirmizigul خواننده، بازیگر و کارگردان کرد متولد دیاربکور ترکیه است. او در سال های اخیر بیشتر فعالیت های هنری خود را در قالب سینما و تلویزیون به نمایش گذاشته است. فعالیت های هنری او خوانندگی، نوازندگی، نویسندگی، کارگردانی و بازیگری است. از معروف ترین آلبوم های او می توان به عروس کوچولو، گوش کن و زرد اشاره کرد.

ماهسون اولین بار در سال 1989 در سن 20 سالگی با دختری به نام “گلگام” ازدواج کرد که نام پسرش را به نام برادر بزرگترش محمود گذاشت.

اگرچه این زندگی به طلاق ختم شد و او مسئولیت نگهداری از پسرش را به شوهرش سپرد، اما اغلب اوقات را با پسرش می گذراند تا احساس کمبود نکند.

مهسون گرمازی گل در سال 1374 در 26 سالگی با سایانا (خواننده) نامزد کرد اما این زندگی پس از سه سال جدایی به پایان رسید.

بیشتر بخوانید  متن آهنگ چشمانت آرزوست گروه ایهام (زانیار خسروی و مازیار لشنی)

او سپس در سال 1998 با Bade Ischil (بازیگر) وارد رابطه شد تا اینکه زندگی او پس از هفت سال در سال 2005 از هم جدا شد. او تا سال 2011 با مینا شانل در ارتباط بود.

سرانجام در سال 2015، مهسون گرمزی گل با یک وکیل آمریکایی ترک تبار به نام ایج بینایی ازدواج کرد که تنها یک دختر به نام لاوین دارد. ازدواجی که در آوریل 2022 به دلیل خیانت ماهسون منجر به طلاق شد.

منبع: روزیاتو


دیدگاهتان را بنویسید